dc.contributor |
Marimon Ribas, Pau |
|
dc.contributor.author |
Serra Ginard, Biel |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-12T11:54:17Z |
|
dc.date.available |
2023-09-12T11:54:17Z |
|
dc.date.issued |
2022-06-13 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161594 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Si es mira el currículum de Geografia i Història de secundària de les Illes Balears, l‟imperi bizantí en surt molt mal parat donat que tan sols apareix un cop, malgrat la seva transcendència històrica (va durar més de mil anys). Aquest fet comporta que l‟alumne estigui molt poc familiaritzat amb el tema. Per superar aquesta mancança, s‟aposta per l‟ús d‟una metodologia alternativa que aprofita estratègies de pensament per engrescar l‟alumne. Tot plegat cristal·litza en una proposta didàctica centrada en l‟Aprenentatge Basat en el Pensament (TBL) que té com objectiu que l‟aprenentatge històric de l‟alumne sigui significatiu i de qualitat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Taking a look at the curriculum of Geography and History of secondary school in the Balearic Islands, the Byzantine Empire appears to be greatly wounded due to coming into sight in only one occasion. Despite its historical significance (it lasted more than 1000 years) the student is very unfamiliar with this subject. To overcome this shortage, it is suited to commit to the use of an alternative methodology that takes advantage of thinking strategies to encourage the student. This becomes settled in a didactic proposal directed by the TBL, that aims to make the historical learning of the student meaningful and determining. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
TBL |
ca |
dc.subject.other |
Estratègies de pensament |
ca |
dc.subject.other |
Educació Secundària Obligatòria |
ca |
dc.subject.other |
Bizanci |
ca |
dc.subject.other |
Justinià |
ca |
dc.subject.other |
Thinking strategies |
ca |
dc.subject.other |
Compulsory secondary education |
ca |
dc.subject.other |
Byzantium |
ca |
dc.subject.other |
Justinian |
ca |
dc.title |
L'imperi bizantí: una proposta didàctica per a l'educació secundària a partir del Thinking-Based Learning (TBL) |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:10:05Z |
|