L'imperi bizantí: una proposta didàctica per a l'educació secundària a partir del Thinking-Based Learning (TBL)

Show simple item record

dc.contributor Marimon Ribas, Pau
dc.contributor.author Serra Ginard, Biel
dc.date 2022
dc.date.accessioned 2023-09-12T11:54:17Z
dc.date.available 2023-09-12T11:54:17Z
dc.date.issued 2022-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/161594
dc.description.abstract [cat] Si es mira el currículum de Geografia i Història de secundària de les Illes Balears, l‟imperi bizantí en surt molt mal parat donat que tan sols apareix un cop, malgrat la seva transcendència històrica (va durar més de mil anys). Aquest fet comporta que l‟alumne estigui molt poc familiaritzat amb el tema. Per superar aquesta mancança, s‟aposta per l‟ús d‟una metodologia alternativa que aprofita estratègies de pensament per engrescar l‟alumne. Tot plegat cristal·litza en una proposta didàctica centrada en l‟Aprenentatge Basat en el Pensament (TBL) que té com objectiu que l‟aprenentatge històric de l‟alumne sigui significatiu i de qualitat. ca
dc.description.abstract [eng] Taking a look at the curriculum of Geography and History of secondary school in the Balearic Islands, the Byzantine Empire appears to be greatly wounded due to coming into sight in only one occasion. Despite its historical significance (it lasted more than 1000 years) the student is very unfamiliar with this subject. To overcome this shortage, it is suited to commit to the use of an alternative methodology that takes advantage of thinking strategies to encourage the student. This becomes settled in a didactic proposal directed by the TBL, that aims to make the historical learning of the student meaningful and determining. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local ca
dc.subject.other TBL ca
dc.subject.other Estratègies de pensament ca
dc.subject.other Educació Secundària Obligatòria ca
dc.subject.other Bizanci ca
dc.subject.other Justinià ca
dc.subject.other Thinking strategies ca
dc.subject.other Compulsory secondary education ca
dc.subject.other Byzantium ca
dc.subject.other Justinian ca
dc.title L'imperi bizantí: una proposta didàctica per a l'educació secundària a partir del Thinking-Based Learning (TBL) ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2023-05-08T09:10:05Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics