dc.contributor |
Ainsa Coll, María Pilar |
|
dc.contributor.author |
Escamilla Plana, María del Mar |
|
dc.date |
2022 |
|
dc.date.accessioned |
2023-09-27T09:46:19Z |
|
dc.date.issued |
2022-07-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/161790 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present Treball Final de Màster es pretén plantejar una proposta didàctica
mitjançant la metodologia Aprenentatge Servei. A través del treball cooperatiu,
es dissenyaran una sèrie d’activitats que es materialitzaran en divulgacions,
actuacions i intervencions reals i virtuals, per fer valdre el Patrimoni Cultural i la
Història d’Alaior, associada a relats de vida del veïnat del municipi,
especialment dels majors.
Amb la pedagogia Aprenentatge Servei, pretenem conscienciar als alumnes
sobre la importància i el valor de les ciències socials i el desenvolupament de la
responsabilitat cívica dels adolescents. Per dur a terme aquest objectiu,
s'abordaran, inicialment, els elements monumentals més significatius del
municipi, que esdevindran encara més especials pels ciutadans, en ser
entrelligats a relats de vida dels alaiorencs. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
94 - Història general i per països |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge Servei |
ca |
dc.subject.other |
Història local |
ca |
dc.subject.other |
Patrimoni |
ca |
dc.subject.other |
Relats de vida |
ca |
dc.subject.other |
Valors ètics |
ca |
dc.title |
Patrimoni cultural i relats de vida dels alaiorencs |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2023-05-08T09:14:23Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|