dc.contributor |
Furió Terrassa, Margalida |
|
dc.contributor.author |
Puig i Pozo, Àngela |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-21T08:03:19Z |
|
dc.date.available |
2023-11-21T08:03:19Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-21 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/162881 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Les TIC aplicades a l’educació musical poden ser un bon recurs per a la millora dels aprenentatges. La selecció rigorosa de les diferents apps d’educació auditiva, juntament amb una anàlisi de les seves característiques tècniques i la valoració de la idoneïtat per a reforçar els aprenentatges seran el centre d’aquest treball. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Innovacions tecnològiques |
ca |
dc.subject.other |
Recursos electrònics |
ca |
dc.subject.other |
Pedagogia musical |
ca |
dc.subject.other |
Música - Ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Educació auditiva |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica de la música |
ca |
dc.subject.other |
Pedagogia |
ca |
dc.subject.other |
Aplicacions mòbils |
ca |
dc.title |
Una anàlisi d’apps aplicades a l’entrenament auditiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|