Pla d’Igualtat i Coeducació adreçat al Col·legi Sant Vicenç de Paül – La Soledat

Show simple item record

dc.contributor Esteller Cano, Àngels
dc.contributor.author Fernández Pastorino, Lucía del Mar
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2024-03-07T13:34:00Z
dc.date.available 2024-03-07T13:34:00Z
dc.date.issued 2024-03-07
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165032
dc.description.abstract [cat] La coeducació, entesa com l’acció educativa per a la consecució de la igualtat de gènere al context escolar, resulta una de les exigències de la nova llei educativa estatal, la LOMLOE. Al seu voltant giren termes tals com el gènere, la sexualitat, el respecte a la diversitat i la no-discriminació. Acomplint amb l’esmentada normativa, l’objectiu del present treball es basa en oferir al col·legi Sant Vicenç de Paül de La Soledat, mitjançant la proposta d’un Pla d’Igualtat i Coeducació, tot un seguit de pautes i recursos que afavoreixin que les aules i el pati siguin espais segurs, on es posi fi als conflictes de manera assertiva. Llocs on les nenes no abracin la submissió per imposició, on els nens puguin expressar les seves emocions amb llibertat, on els oficis i tasques no tinguin gènere assignat, on l’infant pugui ser qui és. ca
dc.description.abstract [eng] Coeducation, understood as the educational action to achieve gender equality in the school context, becomes one of the requirements of the new Spanish education law, the LOMLOE. Terms of gender, sexuality, respect for diversity, and non-discrimination revolve around it. In compliance with the aforementioned legislation, the aim of this work is based on offering to the Sant Vicenç de Paül - La Soledat school, by means of an equality and coeducation plan, a series of guidelines and resources which favor that classrooms and playgrounds are safe spaces, where conflicts can be resolved in an assertive way. Places in which girls do not embrace submission by imposition, where boys can express their emotions freely, where jobs and tasks are not gendered, where children can be who they are. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other coeducació ca
dc.subject.other igualtat ca
dc.subject.other gènere ca
dc.subject.other educació ca
dc.subject.other documents de centre ca
dc.title Pla d’Igualtat i Coeducació adreçat al Col·legi Sant Vicenç de Paül – La Soledat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics