dc.contributor |
Ribas Galumbo, Elisa Nieves |
|
dc.contributor.author |
Amengual Tugores, Andreu Miquel |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2024-06-03T10:08:51Z |
|
dc.date.available |
2024-06-03T10:08:51Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/165624 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Es defineix com a coeducació al conjunt de metodologies educatives que tenen com a objectiu fer disminuir els efectes i conseqüències d’una educació sexista a tots els nivells educatius. La coeducació té la finalitat d’introduir la perspectiva de gènere i l’ensenyament igualitari entre gèneres. Entre les noves metodologies per transmetre els principis de la coeducació es troba la irrupció a les aules de les noves tecnologies. Entre aquestes hi trobem els videojocs com una nova eina per a introduir aquests principis de la coeducació als adolescents, que són la franja d’edat que més els utilitza. Tot i que la indústria dels videojocs està molt masculinitzada i l’ús abusiu dels videojocs pot tenir perjudicis pel benestar dels adolescents, també té molts beneficis que poden ser utilitzats a les aules com a eina per a transmetre els principis de la coeducació d’una manera lúdica i entretinguda. En aquest context, en el present Treball Final de Màster es fan tres propostes d’activitats de introducció dels principis de la coeducació fent servir els videojocs com a fil conductor, a més es fa una proposta d’avaluació en recerca i innovació educativa de la proposta pedagògica donada mitjançant un mètode qualitatiu |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Coeducació |
ca |
dc.subject.other |
Videojocs |
ca |
dc.subject.other |
Estereotips de gènere |
ca |
dc.subject.other |
Programació per blocs |
ca |
dc.subject.other |
Educació emocional |
ca |
dc.title |
Sensibilització cap a la igualtat de gènere i la coeducació a través de la gamnificació que ofereixen els videojocs |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2024-05-03T09:57:52Z |
|