La intermodularitat com a sistema d’aprenentatge i via per treballar les competències transversals en el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social

Show simple item record

dc.contributor Lirola Sabater, Francisco Ramón
dc.contributor.author Ripoll Vanrell, Llúcia Jerònia
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-06-11T10:20:02Z
dc.date.available 2024-06-11T10:20:02Z
dc.date.issued 2023-07-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/165700
dc.description.abstract [cat] El present treball estudia l’efecte de combinar distints mòduls i grups d’alumnes com a sistema per assolir un aprenentatge significatiu en la Formació Professional. Estableix la relació de les actuals condicions i demandes socials i laborals amb el propòsit de proporcionar una educació polivalent capaç de preparar l’alumnat per aquest context. Dissenya una proposta didàctica que combina dos mòduls de distints cursos a fi d’integrar distints continguts i aplicar les competències transversals. A través de l’espai intermodular i de la combinació de metodologies actives d’aprenentatge, es pretén apropar a tot estudiant a la seva realitat professional, suscitant la seva motivació en el procés d’aprenentatge. En aquest punt, entren en joc aspectes imprescindibles com la coordinació i la capacitat adaptativa i innovadora del professorat, així com elements que hi poden interferir, com l’organització del centre educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] This study examines the effect of combining different modules and student groups as a system to achieve meaningful learning in Vocational Education. It establishes connections between current social and labor demands and the aim of providing versatile education capable of preparing students for this context. It designs a didactic proposal that combines two modules from different courses in order to integrate diverse content and apply cross-curricular competences. Through intermodular space and the combination of active learning methodologies, the goal is to bring each student closer to their professional reality, fostering their motivation in the learning process. At this point, essential aspects come into play, such as coordination among teachers and their adaptive and innovative capacity, as well as other elements that may interfere, such as the organization of the educational institution. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Formació Professional ca
dc.subject.other Intermodular ca
dc.subject.other Intercicle ca
dc.subject.other Motivació ca
dc.subject.other Competències transversals ca
dc.subject.other Vocational Education ca
dc.subject.other Intermodular ca
dc.subject.other Intercycle ca
dc.subject.other Motivation ca
dc.subject.other Crosscurricular competences ca
dc.title La intermodularitat com a sistema d’aprenentatge i via per treballar les competències transversals en el Cicle Formatiu de Grau Superior d’Integració Social ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-06-03T11:29:53Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics