dc.contributor.author |
Jaume Adrover, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Llompart Villalonga, Marta |
|
dc.contributor.author |
Riera Jaume, Maria Antònia |
|
dc.date.accessioned |
2024-09-17T11:30:14Z |
|
dc.date.available |
2024-09-17T11:30:14Z |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/166119 |
|
dc.description.abstract |
<p><span style="color:rgb( 0 , 0 , 0 )">[cat] Davant els nous reptes educatius ens hem de plantejar el redisseny dels espais perquè estiguin al servei de la construcció de projectes educatius compromesos amb el canvi. Partim del convenciment que la transformació dels espais impulsa també la transformació educativa i que els espais són fonamentals per crear contextos adequats per a l’aprenentatge i el benestar. Al llarg de la història hem vist com els principals corrents pedagògics han donat a l’espai, el mobiliari i els materials un paper rellevant en el seu pensament educatiu: Froebel, Freinet, Decroly, Montessori, les germanes Agazzi, la pedagogia de Reggio Emilia, Emmi Pikler..., i tants d’altres.</span></p> |
|
dc.format |
application/pdf |
|
dc.relation.isformatof |
Reproducció del document publicat a: |
|
dc.relation.ispartof |
Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2022, vol. 2022, num.2022, p. 342-359 |
|
dc.rights |
(c) Jaume Adrover, Magdalena et al., 2022 |
|
dc.subject.classification |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
|
dc.subject.other |
371 - Teaching and training, school organization: educational systems |
|
dc.title |
Transformam els espais per transformar les pràctiques educatives |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
|
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2024-09-17T11:30:14Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|