El benestar emocional a l’aula de l’alumnat amb Altes Capacitats Intel·lectuals a l’etapa d’Educació Secundària. Una proposta des del Departament d'Orientació

Show simple item record

dc.contributor Vives Barceló, Margarita
dc.contributor.author Bosch Lladó, Caterina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-10-29T08:20:05Z
dc.date.issued 2023-06-12
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166524
dc.description.abstract [cat] El present treball de fi de màster té com a finalitat aprofundir en el concepte d’alta capacitat intel·lectual i veure quina és la realitat dels centres quant a la detecció i intervenció d’aquest alumnat. Per això, es durà a terme un anàlisi detallat de les característiques i necessitats que presenta l’alumnat amb altes capacitats mitjançant una recerca fonamentada en autors de referència d’aquest àmbit. A més, es pretén conèixer quin és el benestar emocional que s’atén a les aules de secundària, com els afecta tant a ells com a les seves famílies i quines actuacions es duen a terme des del departament d’orientació. ca
dc.description.abstract [eng] The purpose of this final master's thesis is to delve deeper into the concept of high intellectual ability and see what is reality of the high school about the detection and intervention of these students. For this reason, a detailed analysis of the characteristics and needs of students with high abilities will be carried out through research based on reference authors in this field. In addition, the aim is to find out what is the emotional well-being of these school students, how it affects both them and their families and what are de actions carried out by the orientation department. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject.other Altes capacitats ca
dc.subject.other Benestar emocional ca
dc.subject.other Alumnat ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Orientació educativa ca
dc.title El benestar emocional a l’aula de l’alumnat amb Altes Capacitats Intel·lectuals a l’etapa d’Educació Secundària. Una proposta des del Departament d'Orientació ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-05-03T09:30:29Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics