El llenguatge cinematogràfic com a un recurs didàctic i pedagògic al nou currículum de Geografia i Història

Show simple item record

dc.contributor Marimon Ribas, Pau
dc.contributor.author Castelo Horrach, David
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-11-07T09:12:23Z
dc.date.available 2024-11-07T09:12:23Z
dc.date.issued 2023-07-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166656
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es vol reflexionar i fer una proposta didàctica des d'una perspectiva teòrica i pràctica del llenguatge cinematogràfic com a un recurs didàctic i pedagògic dins el nou currículum de Geografia i Història. Una eina educativa amb moltes possibilitats i oportunitats, per a treballar amb l'alumnat diferents coneixements i temàtiques amb relació d'una realitat cada vegada més canviant i diversa. Aquest ens ofereix una sèrie de recursos per analitzar, comprendre i interpretar diferents aspectes del món que ens envolta i els seus nous reptes en matèria de valors, drets, pensament crític, participació i compromís cívic. Així com un mitjà formatiu per fomentar la motivació, les emocions, l'ensenyament-aprenentatge, el treball en grup i la cooperació, i el desenvolupament de diferents competències de forma transversal amb els alumnes de manera activa, inclusiva i diversa. ca
dc.description.abstract [eng] This work aims to reflect and make a didactic proposal from a theoretical and practical perspective of cinematographic language as a pedagogical resource within the new Geography and History curriculum. Cinematographic language is an educational tool that offers many possibilities to work with students on different knowledge topics in relation to an increasingly dynamic and diverse reality. It presents a series of resources to analyze, understand, and interpret different aspects of the world around us and contemporary challenges in terms of values, rights, critical thinking, participation, and civic responsibility. Further, it is a transversal means of teaching to promote motivation, emotions, teachinglearning, group work and cooperation, and the development of different skills with students in an active, inclusive, and diverse way. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 79 - Diversions. Espectacles. Cinema. Teatre. Dansa. Jocs. Esports ca
dc.subject 91 - Geografia. Viatges ca
dc.subject.other Cinema ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Geografia ca
dc.subject.other Història ca
dc.subject.other Currículum ca
dc.subject.other Cinema ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Geography ca
dc.subject.other History ca
dc.subject.other Curriculum ca
dc.title El llenguatge cinematogràfic com a un recurs didàctic i pedagògic al nou currículum de Geografia i Història ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-05-03T09:32:08Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics