Adaptació de dos programes per a millorar les habilitats socials d'alumnes amb TEA a un centre d'educació secundària

Show simple item record

dc.contributor Bauzà Sampol, Antoni
dc.contributor.author Llobera Ruiz, Marc Antoni
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2024-11-18T09:32:02Z
dc.date.available 2024-11-18T09:32:02Z
dc.date.issued 2023-07-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/166804
dc.description.abstract [cat] L’avaluació, intervenció i inclusió de l’alumnat amb trastorn de l’espectre autista (TEA) implica un repte per a la comunitat educativa. En la darrera dècada ha augmentat la prevalença d’aquesta condició, així com les investigacions que tracten la temàtica i, en conseqüència, s’han proposat nombrosos models d’intervenció. Les dificultats en la comunicació i interacció social conformen les necessitats més significatives que poden tenir les persones amb TEA, especialment dins l’etapa de l’adolescència. Aquesta realitat se suma a la praxi actual dels serveis externs o equips específics de no fer intervencions directes amb aquest perfil d’alumnat dins els centres educatius. Per aquesta raó, el següent projecte té l’objectiu d’adaptar dos programes d’habilitats socials existents per a millorar les habilitats socials d’alumnes amb TEA de primer grau, als cursos de 1r i 2n d’ESO d’un centre públic d’educació secundària. Aquest document es planteja com un estudi per fonamentar les bases teòric-pràctiques del programa proposat, la implementació del qual es contempla com una 2ª fase, garantint la seva eficàcia mitjançant l’avaluació de la seva implementació. ca
dc.format application/pdf
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 376 - Educació especial ca
dc.subject.other Trastorn de l’espectre autista ca
dc.subject.other TEA ca
dc.subject.other Habilitats socials ca
dc.subject.other Programa d’intervenció ca
dc.subject.other Adolescència ca
dc.title Adaptació de dos programes per a millorar les habilitats socials d'alumnes amb TEA a un centre d'educació secundària
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-06-03T11:28:51Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics