Avaluació del programa intergeneracional dut a terme per alumnes d'educació secundària i per sones majors del centre de dia i de la llar d'ancians de Lluchmajor

Show simple item record

dc.contributor Cuartero Castañer, María Elena
dc.contributor.author Ginard Puigserver, Maria del Mar
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-01-15T12:16:38Z
dc.date.available 2025-01-15T12:16:38Z
dc.date.issued 2025-01-15
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/167733
dc.description.abstract La societat actual es caracteritza per una creixent fragmentació entre generacions. Com a resposta, s’estan implementant diversos programes intergeneracionals per fomentar les relacions entre persones majors i infants o joves. El present estudi pretén avaluar el programa intergeneracional dut a terme per alumnes de 3r d’educació secundària i persones majors d’un centre de dia i d’una llar d’ancians de Llucmajor, a través de l’experiència dels seus participants i dels professionals que treballen en el marc del programa. Per fer-ho, es va utilitzar un enfocament qualitatiu, mitjançant la realització d'entrevistes semiestructurades, als professionals, i de dos grups de discussió, un amb els joves i un amb les persones majors. Els resultats obtinguts evidencien l’existència nombrosos beneficis, tant per als joves i les persones majors, com per als seus familiars, els professionals i per a la comunitat en general. L’estudi conclou destacant la importància de promoure relacions intergeneracionals per als beneficis que aporten ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays society is characterized by a growing fragmentation between generations. As a response, several intergenerational programs are being implemented to foster relationships between older people and children or young people. The present study aims to evaluate the intergenerational program carried out by 3rd year secondary school students and older people from a day center and a nursing home in Llucmajor, through the experience of its participants and the professionals who work within the program. To do this, a qualitative approach was used, by conducting semi-structured interviews with professionals, and two focus groups, one with young people and one with older people. The outcomes obtained show the existence of numerous benefits, both for young people and the elderly, as well as for their families, professionals, and for the community in general. The study concludes by highlighting the importance of promoting intergenerational relationships for the benefits they bring en
dc.format application/pdf ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 36 - Benestar i problemes socials.Treball social. Ajuda social. Vivenda. Assegurances ca
dc.subject.other Relacions intergeneracionals ca
dc.subject.other Programes intergenaracionals ca
dc.subject.other Treball social ca
dc.subject.other Persones majors i joves ca
dc.title Avaluació del programa intergeneracional dut a terme per alumnes d'educació secundària i per sones majors del centre de dia i de la llar d'ancians de Lluchmajor ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics