Introducció del bot conversacional a l'aula

Show simple item record

dc.contributor Adrover Quetglas, Bartomeu
dc.contributor.author Cano Obrador, Alejandro
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-01-31T07:24:53Z
dc.date.available 2025-01-31T07:24:53Z
dc.date.issued 2023-07-18
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168406
dc.description.abstract [cat] Aquest Treball de Fi de Màster es presenta com a una proposta didàctica que tingui capacitat d’establir els conceptes principals per a poder treballar de manera fructífera amb les noves Intel·ligències Artificials conegudes com a xatbots. En conseqüència, es detectarà, gràcies a la principal literatura sobre els xatbots i l’educació, unes línies que serveixin per a extreure els efectes positius d’aquesta nova tecnologia. Com es podrà observar, cal detectar les fortaleses i les debilitats dels xatbots per a poder treballar de manera responsable i ètica amb el nostre alumnat. Finalment, la proposta didàctica mostrarà, dintre el curs de segon de batxillerat, un exemple pràctic per a poder marcar quin camí es podria seguir gràcies al treball cooperatiu emprant el bot conversacional com a una eina educativa. ca
dc.description.abstract [eng] This work is presented as a didactic proposal that has the capacity to establish the main concepts to be able to work fruitfully with the new Artificial Intelligences known as chatbots. Consequently, thanks to the main literature on chatbots and education, some lines will be detected that serve to extract the positive effects of this new technology. As will be seen, it is necessary to detect the strengths and weaknesses of chatbots in order to be able to work responsibly and ethically with our students. Finally, the didactic proposal will show, within the second year of baccalaureate, a practical example in order to be able to mark the path that could be followed thanks to collaborative work using chatbots as an educational tool. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 004 - Informàtica ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Noves tecnologies ca
dc.subject.other Proposta didàctica ca
dc.subject.other ChatGPT ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Pràctica ca
dc.title Introducció del bot conversacional a l'aula ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-05-03T09:32:07Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics