dc.contributor |
Marimon Ribas, Pau |
|
dc.contributor.author |
Alfaro Cruz, Ángel |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-06T09:39:03Z |
|
dc.date.available |
2025-02-06T09:39:03Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-17 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/168592 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest present Treball Final de Màster té la intenció de presentar una proposta
didàctica a partir de la ludificació del procés d’aprenentatge. Aprofitant la
multiculturalitat de les aules, cada vegada més present a les nostres illes, i les
oportunitats que ens ofereix la nostra ciutat de Palma, se vol explicar com era la
ciutat medieval d’època islàmica, a partir de les restes i vestigis que encara se
poden observar a dia d’avui. Per això se dissenyarà tot un conjunt d’activitats
que tenguin com a base la metodologia del joc. Aquesta és una de les que més
s’estan començant a utilitzar i a expandir, especialment gràcies a la nova
normativa educativa que s’ha aplicat a partir del darrer any, la LOMLOE. Però
com s’observarà durant el present treball, aquesta metodologia no és totalment
innovadora, ja que a Espanya s’està duent a terme des de finals del segle XIX,
de la mà del pedagog Andrés Manjón, una de les figures més importants de la
pedagogia moderna, que va potenciar el joc com a mode d’aprenentatge. Per lo
que, malgrat sigui una bona manera d’aprendre, és necessari realitzar una
crítica a la visió del joc com a una metodologia innovadora a l’actualitat. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
93 - Història. Ciències auxiliars de la història. Història local |
ca |
dc.subject.other |
Ludificació |
ca |
dc.subject.other |
Manjón |
ca |
dc.subject.other |
Joc |
ca |
dc.subject.other |
Sortida didàctica |
ca |
dc.subject.other |
Ciutat islàmica |
ca |
dc.subject.other |
Crítica |
ca |
dc.title |
Madina Mayurqa: una proposta didàctica basada en la ludificació |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2024-05-03T09:32:14Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|