La coeducació al Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances

Show simple item record

dc.contributor Pinya Medina, Carme
dc.contributor.author Garcia Moyà, Maria Cristina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-02-27T07:59:42Z
dc.date.issued 2023-07-17
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/168948
dc.description.abstract [cat] El present treball té per objectiu evidenciar el patriarcat existent en els treballs administratius d’oficina des de les albors d'aquests fins als nostres dies. A través de la proposta educativa proposada es pretén conscienciar l'alumnat de formació professional del Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances sobre la importància de fomentar un entorn laboral més equitatiu i respectuós, on s'eliminin els estereotips de gènere i es promogui la igualtat d'oportunitats en la gestió de recursos humans i, concretament, dins la Selecció de Personal. En finalitzar, s'espera que l'alumnat estigui millor preparat per aplicar els principis de coeducació en la seva futura carrera professional i contribuir a la construcció d'una societat més igualitària i menys patriarcal en tots els treballs administratius d’oficina. ca
dc.description.abstract [eng] The present paper is aimed at evidencing the hints of patriarchy present at the administrative workplaces from its emergence and up to the present. First and foremost, the main goal of this educational proposal is to raise awareness about this issue among the students of professional training of the Cícle Formatiu de Grau Superior d'Administración i Finances, and promote a more equitable and respectful work environment by eliminating gender stereotypes. This is possible provided that the equality of opportunities in the management of human resources and, particularly, in the Selection of Personnel are fostered. Finally, it is expected that students become efficient regarding the application of the coeducation principles in their future professional career and contribute to the construction of a more egalitarian and less patriarchal society within the administrative workplaces. en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 377 - Formació professional ca
dc.subject.other Coeducació ca
dc.subject.other Patriarcat ca
dc.subject.other Estereotips ca
dc.subject.other Formació professional ca
dc.subject.other Perspectiva de gènere ca
dc.subject.other Coeducation en
dc.subject.other Patriarchy en
dc.subject.other Stereotypes en
dc.subject.other Vocational training en
dc.subject.other Gender perpective en
dc.title La coeducació al Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T13:54:17Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2100-01-01
dc.embargo 2100-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics