[cat] Aquesta proposta didàctica fa servir l'Aprenentatge Basat en Projectes (ABP)
com a metodologia educativa innovadora enfocada en la comprensió de la
inflació i les finances.
La proposta didàctica s'implementa durant el segon i tercer trimestre i es duu a
terme durant vint-i-dues sessions. Té com a objectiu proporcionar una
comprensió pràctica i teòrica de la inflació i les finances.
Amb l’objectiu de crear material audiovisual per difondre els efectes i les
conseqüències de la inflació i proposar mesures per lluitar contra la pèrdua de
poder adquisitiu, els estudiants duran a terme tota una sèrie de projectes i
activitats que afavoriran el seu aprenentatge.
A més a més, aquest treball demostra que l'ABP és una eina educativa efectiva
que no només motiva els estudiants, sinó que també els prepara millor per als
reptes futurs
[eng] This didactic proposal uses Project Based Learning (PBL) as an innovative
educational methodology focused on the understanding of inflation and finance.
The didactic proposal is implemented during the second and third trimesters,
taking place in twenty two sessions. It aims to provide a practical and theoretical
comprehension of inflation and finance.
With the purpose of creating audiovisual material to disseminate the effects and
consequences of inflation and suggesting measures to combat the loss of
purchasing power, students carry out a whole series of projects and activities that
favor their learning.
Furthermore, this project/paper demonstrates that PBL is an effective educational
tool that not only motivates students, but also better prepares them for future
challenges