Pantalles inclusives. L’autoregulació de l’aprenentatge en el món postmodern.

Show simple item record

dc.contributor Pol Payeras, Francisca
dc.contributor.author Vallès Fitor, Maria Llum
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-03T11:08:25Z
dc.date.issued 2024-07-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169741
dc.description.abstract [cat] Vivim en un mon globalitzat en el qual els aparells electrònics estan guanyant cert protagonisme en les nostres vides. No podem lluitar contra aquesta realitat i el que cal fer és adaptar-nos i aprofitar els beneficis del seu potencial. Per a ferho cal un canvi de visió i paradigma en el sistema educatiu incorporant aquest com a eina d’aprenentatge i ensenyant els alumnes a fer-ne un ús correcte i responsable. Això no es pot fer de cap altra manera que incloent les metodologies actives, les quals fomenten la participació, la col·laboració i l’aprenentatge pràctic. En fer-ho prepararem els alumnes per a reptes i situacions del món actual i real, fent l’aprenentatge més rellevant i significatiu. A banda d’això, atesa la situació de supervivència del català és crucial aprendre i difondre aquesta llengua i que els alumnes se’n sentin identificats i còmodes en fer-la servir. Fomentar el seu aprenentatge a través d’aquestes metodologies, transformant l’enfocament i la forma de fer les coses i d’ensenyar-les, només pot ser beneficiós perquè els alumnes adquireixin el continguts i, alhora, gaudeixin del seu aprenentatge. Aquest projecte parla dels conceptes de metodologies actives, aprenentatge 3.0 i aquest canvi de visió. Així com també fa una proposta didàctica per a la millora de la competència comunicativa en els estudiants pel que fa a la llengua catalana ca
dc.description.abstract [eng] We live in a globalized world where electronic devices are gaining significant prominence in our lives. We cannot fight against this reality; instead, we must adapt and harness the benefits of their potential. This requires a change in vision and paradigm within the educational system, incorporating these devices as learning tools and teaching students how to use them correctly and responsibly. This can only be achieved by including active methodologies that promote participation, collaboration, and practical learning. By doing so, we prepare 4 students for the challenges and situations of the current real world, making learning more relevant and meaningful. In addition to this, given the critical state of the Catalan language's survival, it is crucial to learn and spread this language, ensuring that students feel identified with and comfortable using it. Promoting its learning through these methodologies, transforming the approach and way of doing things and teaching them, can only be beneficial for students to acquire the content while enjoying their learning. This project discusses the concepts of active methodologies, learning 3.0, and this change in vision. It also presents an educational proposal to improve the communicative competence of students concerning the Catalan language en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Competència comunicativa ca
dc.subject.other Autoregulació ca
dc.subject.other Metodologia activa ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Communicative competence ca
dc.subject.other Self-regulation ca
dc.subject.other Active methodology ca
dc.subject.other Learning ca
dc.title Pantalles inclusives. L’autoregulació de l’aprenentatge en el món postmodern. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:52:11Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2100-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics