L’escape room com a forma d'avaluació de l'aprenentatge a l'assignatura de filosofia de primer de batxillerat.

Show simple item record

dc.contributor Llinàs Begon, Joan Lluís
dc.contributor.author Fullana Lastra, Juan Francisco
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-04-07T12:16:11Z
dc.date.available 2025-04-07T12:16:11Z
dc.date.issued 2024-07-08
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/169813
dc.description.abstract [cat] En aquest treball es pretén dur a terme una anàlisi de la metodologia de l’escape room com a forma d’avaluació de l’aprenentatge a l’assignatura de filosofia de primer de batxillerat a fi de demostrar que és una forma adequada d’avaluació de l’aprenentatge de l’alumnat. Per dur a terme aquest treball, s’aprofundeix en els conceptes de gamificació, aprenentatge basat en jocs i l’escape room a fi d’examinar els seus punts forts i punts febles. Finalment, es presenta una proposta didàctica per a treballar els continguts relacionats amb les teories ètiques i els drets humans que formen part de l’apartat “L’acció humana: filosofia ètica i política” del currículum de la matèria a les Illes Balears, així com dues rúbriques per avaluar tant l’alumnat com el disseny de l’activitat ca
dc.description.abstract [eng] In this work it is intended to carry out an analysis of the methodology of the escape room as a form of assessment of learning in the first year philosophy subject in order to demonstrate that it is an appropriate form of assessment of student learning. To carry out this work, the concepts of gamification, game-based learning and escape room in order to examine their strengths and weaknesses. Finally, a didactic proposal is presented to work on the content related to ethical theories and human rights that are part of the "Human action: ethical and political philosophy" section of the subject's curriculum in the Balearic Islands, as well as two rubrics to evaluate both the students and the design of the activit en
dc.format application/pdf ca
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Gamificació ca
dc.subject.other Escape room ca
dc.subject.other Innovació docent ca
dc.subject.other Secondary education ca
dc.subject.other Ensenyament secundari ca
dc.subject.other Teaching innovation ca
dc.subject.other Gamification ca
dc.title L’escape room com a forma d'avaluació de l'aprenentatge a l'assignatura de filosofia de primer de batxillerat. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:54:16Z
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics