La incorporació dels moviments i rutines de pensament a les diferents metodologies per a la millora del procés d'aprenentatge en l'educació secundària

Show simple item record

dc.contributor Ramírez Mesas, Juan Francisco
dc.contributor.author Landa Maymó, Marina
dc.date 2023
dc.date.accessioned 2025-05-05T11:15:04Z
dc.date.issued 2023-06-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170136
dc.description.abstract [cat] En el present treball es realitza una proposta didàctica de caràcter constructivista i que té com a fonaments el Project Zero. Mitjançant la proposta, s’exposen diferents metodologies actuals a les quals s’han incorporat moviments i rutines de pensament amb l’objectiu de formar alumnes crítics, integrals i autònoms per tal de desenvolupar-se de la millora forma en el seu futur. Amb aquesta finalitat es pretén millorar el procés d’aprenentatge dels alumnes, ja que, a través de la fonamentació teòrica realitzada, es pot observar que no tractar aquestes dificultats pot tenir conseqüències greus com l’abandonament acadèmic. ca
dc.description.abstract [eng] This work performs a constructivist didactic proposal based on Project Zero. Different current methodologies are used, using both thinking routines and movements, to help students develop their criticism, integrity and autonomy in the future. Therefore, the goal is to improve the students' learning process, since not dealing with these difficulties can have some serious consequences such as academic dropout, according to a theoretical foundation. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Rutines de pensament ca
dc.subject.other Cultura de pensament ca
dc.subject.other Dificultats d’aprenentatge ca
dc.subject.other Metodologies actives ca
dc.subject.other Project Zero ca
dc.subject.other Thinking routines ca
dc.subject.other Culture of thought ca
dc.subject.other Learning difficulties ca
dc.subject.other Active methodologies ca
dc.title La incorporació dels moviments i rutines de pensament a les diferents metodologies per a la millora del procés d'aprenentatge en l'educació secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2024-06-03T11:25:50Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics