dc.contributor |
Rodríguez Valls, María Carmen |
|
dc.contributor.author |
Ribas Torres, Anna |
|
dc.date |
2023 |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-26T07:50:49Z |
|
dc.date.available |
2025-05-26T07:50:49Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/170303 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’aprenentatge servei és una metodologia que neix a Estats Units a
conseqüència d’un descontentament general de la població resultat de les
metodologies emprades en els processos d’aprenentatge que es venia portant a
terme. En els darrers anys aquesta pràctica ha anat desenvolupant-se cada cop
més fins a ser obligatòria en diversos països. En aquest treball s’exposarà
l’origen i evolució de les APS dins el nostre país, el que en diuen les
investigacions sobre la implicació educativa de les APS en l’alumnat i les xarxes
de les quals actualment es disposa per promoure aquest tipus de pràctica a
Espanya. Finalment i un cop analitzat tot l’anterior es farà una proposta
pedagògica amb la implicació d’entitats locals. L’objectiu serà transferir
coneixements a l’alumnat d’FP mitjançant la pràctica de les APS dintre d’un
mòdul transversal com és el de FOL, en aquest cas en concret a primer curs del
CFGM de Tècnic en Gestió Administrativa. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Service learning is a methodology born in the United States because of general
population discontent resulting from the methodologies used in the learning
processes that were being carried out. In recent years this practice has
increasingly developed to be compulsory in several countries. This work will
outline the origin and evolution of APS within our country, which is called research
on the educational involvement of APS in students and the networks currently
available to promote this type of practice in Spain. Finally, having analysed the
above, it will make a pedagogical proposal involving local entities. The objective
will be to transfer knowledge to the students of FP through the practice of APS
within a cross-cutting module such as FOL, in this case to the first course of
CFGM Administrative Management Technician. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
APS |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge servei |
ca |
dc.subject.other |
FP |
ca |
dc.subject.other |
Promoure |
ca |
dc.subject.other |
Investigació |
ca |
dc.subject.other |
FOL |
ca |
dc.subject.other |
Transversal |
ca |
dc.subject.other |
Learning service |
ca |
dc.subject.other |
Promoting |
ca |
dc.subject.other |
Research |
ca |
dc.subject.other |
Transversal |
ca |
dc.title |
FOL Ocupació: un projecte d'aprenentatge servei |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2024-06-03T11:28:56Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|