Business Plan: pureCook meal box

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dc.contributor Federo Acosta, Ryan
dc.contributor.author Samaritano Justo, Kiara Massiel
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-06-25T08:21:23Z
dc.date.available 2025-06-25T08:21:23Z
dc.date.issued 2025-06-25
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/170517
dc.description.abstract [eng] The present work focuses on the development of a business plan. This business plan is based on the creation and launch of a product under the name PureCook meal box. Special emphasis has been placed on an excellent drafting of the business overview to highlight the business's attributes and values. Additionally, an analysis of the industry and market in which this business will operate is conducted, highlighting important analyses such as PESTEL, Porter’s Five Forces, and SWOT. Later, one of the most relevant parts of the work is developed, which is based on the analysis and presentation of the product, emphasizing the business objectives, the product's target audience, the company's structure and composition, the operational plan, and marketing and investment decisions. Finally, the financial analysis section is developed, presenting the various financial statements and the economic scope of the business. en
dc.description.abstract [spa] El presente trabajo trata sobre la elaboración de un plan de negocio. Este plan de negocio se basa en la creación y lanzamiento de un producto bajo el nombre de PureCook meal box. Para la elaboración de este plan de negocio, se ha hecho especial énfasis en una excelente redacción de la visión general de la empresa para exponer los atributos y valores del negocio. Asimismo, se realiza un análisis de la industria y del mercado en el que va a tener presencia este negocio, destacando análisis importantes como el PESTEL, las cinco fuerzas de Porter y el SWOT. Más adelante, se desarrolla una de las partes más relevantes del trabajo, la cual se basa en el análisis y exposición del producto, destacando los objetivos del negocio, el público objetivo del producto, la estructura y composición de la empresa, la parte del plan operativo, y las decisiones de marketing e inversión. Por último, se desarrolla el análisis financiero, mediante el cual se exponen los distintos estados financieros y el alcance económico del negocio. es
dc.format application/pdf 
dc.language.iso eng ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved 
dc.subject 33 - Economia ca
dc.subject 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus ca
dc.subject 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses ca
dc.subject.other Business plan ca
dc.subject.other Market analysis ca
dc.subject.other Strategy ca
dc.subject.other Business model ca
dc.subject.other Marketing ca
dc.subject.other Financial analysis ca
dc.subject.other Break-even analysis ca
dc.subject.other Management ca
dc.subject.other Organization ca
dc.title Business Plan: pureCook meal box en
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion 
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


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