dc.contributor |
Jaume Adrover, Maria Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Cifre Gili, Francesca |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-04T11:35:16Z |
|
dc.date.available |
2025-08-04T11:35:16Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171070 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball cerca examinar la funció de l’error en l’educació artística i com es
pot enfocar l’aprenentatge vers aquest. Destacant la importància de l’error
durant l’estudi, com aquest ens ajuda a ser més creatius i com fomenta la
reflexió crítica. En la literatura revisada s’inclouen autors com Briceño (2009) o
Sanmartí (2010), qui defensen la necessitat d’integrar l’error en el procés
educatiu mitjançant la motivació i l’autoregulació dels alumnes. Es discuteixen
les metodologies tradicionals emprades fins aleshores en les arts plàstiques i
que desmotiven als alumnes, cercant un equilibri entre mètodes clàssics i
innovadors. Com a resultat s’espera que aquesta integració millori la relació de
l’alumne amb l’error. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This paper seeks to examine the function of error in art education and how
learning can be focused towards it. Highlighting the importance of error during
study, how it helps us to be more creative and how it encourages critical
reflection. The reviewed literature includes authors such as Briceño (2009) or
Sanmartí (2010), who defend the need to integrate error into the educational
process through student motivation and self-regulation. The traditional
methodologies used until then in the plastic arts and which demotivate students
are discussed, seeking a balance between classic and innovative methods. As
a result, this integration is expected to improve the student's relationship with
the error. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Error |
ca |
dc.subject.other |
Vergonya |
ca |
dc.subject.other |
Atzar |
ca |
dc.subject.other |
Educació artística |
ca |
dc.subject.other |
Procés d’aprenentatge |
ca |
dc.subject.other |
Shame |
en |
dc.subject.other |
Chance |
en |
dc.subject.other |
Artistic education |
en |
dc.subject.other |
Learning process |
en |
dc.title |
L'error en l'àmbit educatiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:56:14Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|