dc.contributor |
Tirado Ramos, Miguel Ángel |
|
dc.contributor.author |
Bonnín Ballester, Carlos |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-04T11:50:12Z |
|
dc.date.available |
2025-08-04T11:50:12Z |
|
dc.date.issued |
2024-06-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171072 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball hem de tenir en compte que l’adolescència és un període
de transició on es presenten canvis físics, emocionals i biopsocials que
generen inestabilitat e incertesa. A vegades, això pot dur a desenvolupar una
baixa autoestima producte d’un autoconcepte o autopercepció sesgada pels
contexts de la vida. Així els balls de saló i els seus efectes en l’autoestima,
l’autopercepció i la motivació, seran un bàlsam per evitar o minvar que
l’alumnat manqui de salut mental, o almenys veure si podem contribuir en la
millora de la seva autoestima i autoconcepte, després d’una intervenció en una
situació d’aprenentatge de balls de saló i/o llatins, ho tractarem en aquest
treball, amb l’alumnat de secundària i més concretament, amb els alumnes de
4º d’ESO. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject |
78 - Música |
ca |
dc.subject.other |
Autoestima |
ca |
dc.subject.other |
Percepció de l’autoeficàcia |
ca |
dc.subject.other |
Motivació intrínseca i extrínseca en el ball |
ca |
dc.subject.other |
Expressió corporal |
ca |
dc.subject.other |
Ritme |
ca |
dc.title |
Anàlisi dels efectes en l'autoestima, la motivació i la percepció de l'autoeficàcia dels balls de saló en l'Educació Física a secundària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:56:13Z |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|