Segregació escolar: una proposta pedagògica d’aprenentatge basat en projectes per a l’abordatge d’una problemàtica transversal al sistema educatiu

Show simple item record

dc.contributor Bocchio, María Cecilia
dc.contributor.author Bonnín Cifre, Gaspar
dc.date 2024
dc.date.accessioned 2025-10-06T11:44:04Z
dc.date.issued 2024-07-29
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/171547
dc.description.abstract [cat] El paper de l’educació per formar als alumnes és fonamental, tant per garantir una societat justa com equitativa, on tots tenguem les mateixes oportunitats. És per això que aquest treball dedica una anàlisi als processos de segregació escolar, a la qual es pretén donar resposta inspirant-nos en el Programe Magnet. Per tal de proveir als alumnes d’un context realista en el seu procés d’aprenentatge es proposa una proposta educativa multidisciplinària amb la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. A més, d’una experiència real per als alumnes, per despertar el seu esperit crític, amb la col·laboració d’una institució de referència. ca
dc.description.abstract [eng] The role of education in shaping students is fundamental for ensuring both a just and equitable society, where everyone has the same opportunities. This work dedicates an analysis to the processes of school segregation, aiming to provide solutions inspired by the Magnet Program. To offer students a realistic context in their learning process, a multidisciplinary educational proposal using the projectbased learning methodology is suggested. Additionally, to provide students with a real experience that awakens their critical spirit, the proposal includes collaboration with a reference institution. en
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject.other Segregació escolar ca
dc.subject.other Aprenentatge basat en projectes (AbP) ca
dc.subject.other Magnet ca
dc.subject.other Educació inclusiva ca
dc.title Segregació escolar: una proposta pedagògica d’aprenentatge basat en projectes per a l’abordatge d’una problemàtica transversal al sistema educatiu ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2025-01-22T10:56:10Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/closedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics