dc.contributor |
Bocchio, María Cecilia |
|
dc.contributor.author |
Bonnín Cifre, Gaspar |
|
dc.date |
2024 |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-06T11:44:04Z |
|
dc.date.issued |
2024-07-29 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/171547 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El paper de l’educació per formar als alumnes és fonamental, tant per garantir
una societat justa com equitativa, on tots tenguem les mateixes oportunitats. És
per això que aquest treball dedica una anàlisi als processos de segregació
escolar, a la qual es pretén donar resposta inspirant-nos en el Programe Magnet.
Per tal de proveir als alumnes d’un context realista en el seu procés
d’aprenentatge es proposa una proposta educativa multidisciplinària amb la
metodologia d’aprenentatge basat en projectes. A més, d’una experiència real
per als alumnes, per despertar el seu esperit crític, amb la col·laboració d’una
institució de referència. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The role of education in shaping students is fundamental for ensuring both a just
and equitable society, where everyone has the same opportunities. This work
dedicates an analysis to the processes of school segregation, aiming to provide
solutions inspired by the Magnet Program. To offer students a realistic context in
their learning process, a multidisciplinary educational proposal using the projectbased learning methodology is suggested. Additionally, to provide students with
a real experience that awakens their critical spirit, the proposal includes
collaboration with a reference institution. |
en |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament |
ca |
dc.subject.other |
Segregació escolar |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge basat en projectes (AbP) |
ca |
dc.subject.other |
Magnet |
ca |
dc.subject.other |
Educació inclusiva |
ca |
dc.title |
Segregació escolar: una proposta pedagògica d’aprenentatge basat en projectes per a l’abordatge d’una problemàtica transversal al sistema educatiu |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2025-01-22T10:56:10Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/closedAccess |
|