Centres d'especialització formativa on-line (Moodle). Des de la utopía a la realitat

Show simple item record

dc.contributor Gomila González, María de la Cruz
dc.contributor.author Llompart Muntaner, Jaume
dc.date.accessioned 2016-02-09T12:13:27Z
dc.date.available 2016-02-09T12:13:27Z
dc.date.issued 2016-02-09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/1786
dc.description.abstract [cat] La necessitat de revaloritzar els estudis de Formació Professional a nivell social, ens fa replantejar quines actuacions es duen a terme de forma positiva i que hi podem aportar per millorar aquesta situació. Davant aquest plantejament de crítica constructiva cap a una millora qualitativa, es proposa el treball de forma conjunta. A nivell presencial resulta una causa molt ambiciosa per la gran necessitat de recursos econòmics i socials, feim un plantejament de la situació a nivell virtual. Així, davant aquest objectiu de requalificar la Formació Professional, s’ofereix una eina que pot resultar enriquidora per a tota la comunitat educativa. Aquesta eina, anomenada Moodle, és molt versàtil i permet desenvolupar diferents formes de treball depenent de les necessitats i interessos del moment. Aquesta, permet ser utilitzada de forma global, més enllà de només un centre. Sinó dinamitzar el treball en xarxa per compartir experiències, coneixements, dubtes... i permetre al professorat sentir-se recolzat pels especialistes del seu mateix àmbit educatiu. ca
dc.description.abstract [eng] The need to upgrade the vocational training social, makes us reconsider what actions are carried out in a positive way and that we can contribute to improve this situation. Given this approach of constructive criticism towards a qualitative improvement proposed work together. Level attendance is a cause very great need for ambitious economic and social resources, we do approach the situation in virtual level. So before this objective reclassify Vocational Training offers a tool that can be enriching for the whole school community. This tool, called Moodle is very versatile and can develop different forms of work depending on the needs and interests of the moment. This technique was used globally, beyond just a center. But boost networking to share experiences, knowledge, doubts ... and allow teachers feel supported by specialists of the same education. ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Educació ca
dc.title Centres d'especialització formativa on-line (Moodle). Des de la utopía a la realitat ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.subject.keywords Treball en xarxa ca
dc.subject.keywords Co-avaluació ca
dc.subject.keywords Dinamització ca
dc.subject.keywords Motivació ca
dc.subject.keywords Networking ca
dc.subject.keywords Promotion ca
dc.subject.keywords Motivation ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics