dc.contributor |
Adame Obrador, María Teresa |
|
dc.contributor.author |
Venini Bauza, Marta |
|
dc.date.accessioned |
2016-02-10T11:18:27Z |
|
dc.date.available |
2016-02-10T11:18:27Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-10 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1817 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El present treball d’investigació explora com es treballa l’Orientació Vocacional a l'IES Francesc de Borja Moll de Palma de Mallorca a través d'un estudi de casos. S’ha realitzat un estudi teòric pel que fa referència al tema objecte d’estudi, concretant aquest en l’elecció vocacional, presa de decisions i autoconcepte dels alumnes adolescents. Mitjançant l’anàlisi del Pla d’Acció Tutorial (PAT) i el Programa d’Orientació Acadèmica i Professional (POAP), així com l’elaboració de qüestionaris a l’alumnat i entrevistes a l’orientadora, es pretén descriure quines són les variables que intervenen en l’elecció vocacional i com es treballen al segon cicle d’Educació Secundària Obligatòria. L’estudi es completa amb una sèrie de propostes per tal d’afavorir l’acció orientadora i donar resposta a les demandes de l’alumnat del citat IES. |
ca |
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
L'orientació vocacional, eina fonamental en el desenvolupament de l'alumnat a l'Educació Secundària Obligatòria |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Orientació vocacional |
ca |
dc.subject.keywords |
Presa de decisions |
ca |
dc.subject.keywords |
Autoconcepte |
ca |
dc.subject.keywords |
Elecció vocacional |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació Secundària Obligatòria |
ca |
dc.subject.keywords |
Estudi de casos |
ca |
dc.subject.keywords |
PAT/POAP |
ca |
dc.subject.keywords |
Vocational guidance |
ca |
dc.subject.keywords |
Decision making |
ca |
dc.subject.keywords |
Self Concept |
ca |
dc.subject.keywords |
Vocational choice |
ca |
dc.subject.keywords |
High school |
ca |
dc.subject.keywords |
Case study |
ca |