dc.contributor |
Palou Sampol, Pere |
|
dc.contributor.author |
Lladó Salas, Guillermo
|
|
dc.date.accessioned |
2016-02-15T13:13:40Z |
|
dc.date.available |
2016-02-15T13:13:40Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/1828 |
|
dc.description.abstract |
[cat] L’objectiu d’aquest treball de fi de màster és centra en analitzar la situació
actual dels estils d’ensenyament/aprenentatge més utilitzats en l’Educació
Física a l’Educació Secundària Obligatòria. Per tal de poder assolir aquest
objectiu, hem portat a terme una investigació de tipus descriptiva, basada en la
informació extreta a partir dels objectius plantejats inicialment, així com dels
resultats de les diferents enquestes realitzades. El marc teòric es troba
compost per diversos apartats on trobem: Definició d’estil
d’ensenyament/aprenentatge; classificació d’estils
d’ensenyament/aprenentatge; definició de metodologia i classificació d’aquesta;
definició del concepte de clima d’aula; i finalment, els factors que determinen
establir un bon clima d’aula.
La mostra es troba formada per 18 professors d’Educació Física i 16 professors
d’Educació Secundària. Dels resultats obtinguts a partir de les enquestes
realitzades, trobem que el descobriment guiat és l’estil més utilitzat, seguit de
l’estil de resolució de problemes. Finalment, entre tots els factors que afecten al
clima de l’aula, el més destacat és la relació entre els companys. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The aim of this final master work is based on the analysis of the most used
learning styles in the Physical Education at Secondary School. In order to
achieve this, we conducted a descriptive research, based on the extract
information from the objectives of the study. Also, we used the survey’s results
made from different physical education teachers. The theoretical framework is
structured into several sections which covers the following topics: Teaching
Style definition; Teaching style classification, following several authors;
Learning methodology definition and classification; Classroom climate and
Factors.
The sample is composed of 20 teachers of physical education and 18
Secondary School teachers. The resultants obtained from the surveys find that
guided discovery is the most used style, followed by problem solving. Finally,
among all the factors that affect the classroom climate, the most prominent is
the relationship between classmates. |
ca |
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Estudi comparatiu entre la utilització dels estils del comandament directe, descobriment guiat i resolució de problemes en les classes d’Educació Física_ |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.subject.keywords |
Estils d’ensenyament/aprenentatge |
ca |
dc.subject.keywords |
Docent |
ca |
dc.subject.keywords |
Alumne |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació Física |
ca |
dc.subject.keywords |
Clima de l'aula |
ca |
dc.subject.keywords |
Factors que determinen un adequat clima d’aula |
ca |
dc.subject.keywords |
Learning style |
ca |
dc.subject.keywords |
Teacher |
ca |
dc.subject.keywords |
Student |
ca |
dc.subject.keywords |
Physical Education |
ca |
dc.subject.keywords |
Classroom climate |
ca |
dc.subject.keywords |
Factor to create a nice classroom climate |
ca |