Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació
Login
Home
→
Producció científica
→
Articles
→
Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació
Browse by
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
Search within this collection:
Recent Submissions
Faculty influences on academic integrity at postgraduate levels - views from Spanish universities
Cerdà-Navarro, A.
;
Vallespir-Adillón, M.
;
Morey-López, M.
;
Sureda-Negre, J.
(
Universidade Estadual de Ponta Grossa
,
2025-03-26
)
Plagiarism and quotation: perceptions of Brazilian graduate students in pedagogy
Lopes, C.
;
Comas-Forgas, R.
;
Cerdà-Navarro, A.
(
Universidade Federal do Paraná
,
2025-03-26
)
A PhD dissertation in education written by artificial intelligence?
Lopes, C.
;
Comas-Forgas, R.
;
Cerdà-Navarro, A.
(
ANPEd
,
2025-03-26
)
Reasons for dropping out of intermediate vocational education and training in Spain: the influence of sociodemographic characteristics and academic background
Cerdà-Navarro, A.
;
Quintana-Murci, E.
;
Salvà-Mut, F.
(
Taylor & Francis
,
2025-03-25
)
Academic integrity policies against assessment fraud in postgraduate studies: An analysis of the situation in Spanish universities
Cerdà-Navarro, A.
;
Touza, C.
;
Morey-López, M.
;
Curiel, E.
(
Cell Press
,
2025-03-25
)
Intención de abandono y abandono durante el primer curso de Formación Profesional de Grado Medio: un análisis tomando como referencia el concepto de implicación del estudiante ('student engagement')
Cerdà-Navarro, A.
;
Sureda-García, I.
;
Salvà-Mut, F.
(
Universidad de Navarra
,
2025-03-25
)
Natives and immigrants enrolled in Spanish intermediate vocational education and training: A comparative study
Cerdà-Navarro, A.
;
Salvà-Mut, F.
;
Comas-Forgas, R.
;
Morey-López, M.
(
Taylor & Francis
,
2025-03-25
)
A typology of students in intermediate vocational education and training programmes based on student engagement factors, sociodemographic characteristics and intentions of dropping out
Cerdà-Navarro, A.
;
Salvà-Mut, F.
;
Comas-Forgas, R.
(
Wiley
,
2025-03-25
)
Effets du soutien relationnel dans l'intention de continuer les études de Formation Professionnelle Basique
Thomàs-Vanrell, C.
;
Cerdà-Navarro, A.
;
Salvà-Mut, F.
(
Céreq
,
2025-03-25
)
Prevalence and factors associated with academic plagiarism in freshmen students of Social Work and Social Education: an empirical analysis
Comas-Forgas, Rubén
;
Cerdá-Navarro, Antoni
;
Touza-Garma, Carmen
;
Moreno Herrera, Lázaro
(
Universidad de Granada
,
2025-03-25
)
School-Family Communication in Early Childhood Education Through Digital Tools
Urbina, S.
;
Ferrer-Ribot, M.
;
Villatoro Moral, S.
(
Springer
,
2025-03-03
)
Editorial: New trends in typical and atypical language acquisition
Diez-Itza, E.
;
Marrero-Aguiar, V.
;
Auza, A.
;
Aguilar-Mediavilla, E.
(
Frontiers
,
2025-02-26
)
Typologies of student vulnerability in second-chance education programmes
Sureda-Garcia, I.
;
Jiménez-López, R.
;
Salvá-Mut, F.
;
Quintana-Murci, E.
(
2025-02-12
)
Early preschool processing abilities predict subsequent reading outcomes in Spanish-Catalan children with Specific Language Impairment (SLI)
Aguilar Mediavilla, E.
;
Buil-Legaz, L.
;
Pérez-Castelló, J.A.
;
Rigo-Carratalá, E.
;
Adrover-Roig, D.
(
2025-02-01
)
Políticas de reforma al régimen académico de la educación secundaria obligatoria y nuevas formas de regulación de las trayectorias escolares. Estudio en escuelas de modalidad técnico profesional en Córdoba, Argentina
Maturo, Yanina Débora
;
Bocchio, María Cecilia
(
2025-01-31
)
Management Times as Moral Regulation in Argentina. A study at the Everyday Work of a Secondary School Principal
Bocchio, María Cecilia
;
Grinberg, Silvia Mariela
(
Conicet. Repositorio Insitucional
,
2025-01-31
)
Diseño, implementación y evaluación de XarFED: Comunidad virtual de la Facultad de Educación de la Universitat de les Illes Balears
Marín, V. I.
;
Urbina, S.
;
Moreno, J.
;
Salinas, J.
(
2025-01-31
)
Modelos educativos para la gestión de la información en educación superior: una experiencia de curación de contenidos como estrategia metodológica en el aula universitaria
Marín, V.
;
Moreno, J.
;
Negre, F.
(
2025-01-31
)
Agregación, filtrado y curación para la actualización docente
De Benito, B.
;
Darder, A.
;
Lizana, S.
;
Marín, V.
;
Moreno, J.
;
Salinas, J.
(
Grupo de Investigación Didáctica, Facultad de Ciencias de la Educación (US)
,
2025-01-31
)
¿El retorno de las políticas de desconcentración? Mutaciones en el Programa Nacional de Formación Permanente (PNFP). Córdoba, Argentina
Maturo, Y. D.
;
Bocchio, M. C.
(
2025-01-31
)
View more
Search Repository
Search Repository
This Collection
Advanced Search
Browse
All of Repository
Communities & Collections
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
This Collection
Authors
Titles
Subjects
Date
By Issue Date
My Account
Login
Discover
Author
Cerdà-Navarro, A. (19)
Aguilar-Mediavilla, E. (17)
Adrover-Roig, D. (14)
Comas-Forgas, R. (12)
Salinas, J. (12)
... View More
Subject
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure (121)
37 - Education (116)
159.9 - Psicologia (79)
159.9 - Psychology (79)
Educació (44)
... View More
Date Issued
2020 - 2025 (5)
2010 - 2019 (10)
Statistics
View Usage Statistics
View Search Statistics
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom