dc.contributor |
Sureda Negre, Jaume
|
|
dc.contributor.author |
Oliver Trobat, Miquel Francesc
|
|
dc.date |
1999 |
|
dc.date.accessioned |
2017-10-27T10:10:37Z |
|
dc.date.available |
2017-10-27T10:10:37Z |
|
dc.date.issued |
2017-10-27 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/2867 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El propòsit de la tesi és detectar, especificar, prioritzar i proposar solucions a les necessitats de formació dels professors d'educació primària de les Illes Balears. El treball es divideix en dues parts, en la primera –teòrica– s'ubiquen les Anàlisis de Necessitats Formatives en el seu context, és a dir: en el de la Formació Permanent del Professorat i s'estudia el rol d'aquests en els processos de gestió, planificació, avaluació i millora de les organitzacions. La segona part –empírica– es centra en la investigació. Es presenta el plantejament metodològic: els propòsits generals, els objectius, les hipòtesis, els instruments de mesura elaborats, els procediments de recollida de dades, les característiques de la mostra i el disseny de la investigació. El treball finalitza amb una recapitulació de les principals conclusions que es desprenen de l'estudi, propostes d'intervenció i, finalment, recomanacions per a futures investigacions |
ca |
dc.description.abstract |
[spa] El propósito de la tesis es detectar, especificar, priorizar y proponer soluciones a las necesidades de formación de los profesores de educación primaria de les Illes Balears. El trabajo se divide en dos partes, en la primera –teórica– se ubican los Análisis de Necesidades Formativas en su contexto, es decir: en el de la Formación Permanente del Profesorado y se estudia el rol de estos en los procesos de gestión, planificación, evaluación y mejora de las organizaciones. La segunda parte –empírica– se centra en la investigación. Se presenta el planteamiento metodológico: los propósitos generales, los objetivos, las hipótesis, los instrumentos de medición elaborados, los procedimientos de recogida de datos, las características de la muestra y el diseño de la investigación. El trabajo finaliza con una recapitulación de las principales conclusiones que se desprenden del estudio, propuestas de intervención y, finalmente, recomendaciones para futuras investigaciones. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The purpose of the thesis is to detect, specify, prioritise and put forward solutions to the training needs of primary school teachers in the Balearic Islands. The study is divided into two parts: the first part, which is theoretical, places training needs analyses in their context, i.e., in on-going teacher training, and studies their role in the processes of management, planning, evaluating and improving organisations. The second part, which is empirical, focuses on research. The methodological approach is presented: general goals, objectives, hypotheses, measurement instruments devised, data collection procedures, sample characteristics and research design. The study concludes with a recap of the main conclusions drawn, intervention proposals and lastly, recommendations for future studies. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject.classification |
Matèries generals UIB::Educació |
ca |
dc.title |
Anàlisi de necessitats de formació del professorat d'Educació Primària de les Illes Balears |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Necessitat de formació |
ca |
dc.subject.keywords |
Anàlisi de necessitats formatives |
ca |
dc.subject.keywords |
Formació del professorat |
ca |
dc.subject.keywords |
Formació permanent del professorat |
ca |
dc.subject.keywords |
Desenvolupament professional del professorat |
ca |
dc.subject.keywords |
Necesidad de formación |
ca |
dc.subject.keywords |
Análisis de necesidades formativas |
ca |
dc.subject.keywords |
Formación del profesorado |
ca |
dc.subject.keywords |
Formación permanente del profesorado |
ca |
dc.subject.keywords |
Desarrollo profesional del profesorado |
ca |
dc.subject.keywords |
Training needs |
ca |
dc.subject.keywords |
Training needs analysis |
ca |
dc.subject.keywords |
Teacher training |
ca |
dc.subject.keywords |
On-going teacher training |
ca |
dc.subject.keywords |
Professional teacher development |
ca |
dc.doctorat |
Doctorat en Educació (vigent) |
|