La gestió de la reputació online en empreses i destinacions turístiques

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Febrer Soler, Amàlia
dc.date.accessioned 2017-11-13T14:12:25Z
dc.date.available 2017-11-13T14:12:25Z
dc.date.issued 2017-11-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/3191
dc.description.abstract [cat] En el segle XXI, les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TICs) s’han convertit en una part imprescindible per a tots els negocis i també per el dia a dia de les persones. El sector turístic és probablement un dels més afectats i un dels que ha viscut els canvis més radicals. En aquesta nova etapa tecnològica han sorgit noves eines i plataformes d’opinió que han donat veu i molt de poder als clients. La difusió dels seus comentaris i opinions és immediata i arriben a la major part de la població. Per això les empreses han de gestionar-los i controlar-los de la millor manera per assolir una bona reputació, aspecte clau per aconseguir beneficis econòmics, una major ocupació, un bon posicionament online, transparència i captar nous clients i fidelitzar-los. Hi ha vàries maneres per a assolir aquests objectius però el més important és no deixar de treballar mai amb les noves tecnologies perquè és un procés seguit i sense fi. ca
dc.description.abstract [eng] In the twenty-first century, information and communications technologies (ICTs) not only have become essential tools for all kinds of companies but these technologies have also changed everyday life for people. Tourism is probably one of the most affected sectors and one of the industries which has encountered the most radical changes. In this new era of technology, a variety of tools and opinion platforms have emerged which have given a voice and a lot of power to their users. The distribution of these people’s comments is immediate and their opinions have a long reach. That is the reason why companies have to revise and control their comments and opinions as well as they can, in order to build a good reputation, which is of great importance, for example, to derive economic benefits, to increase the number of staff, to achieve a good website positioning and transparency of their company and to attract loyal customers. There are different ways to achieve these goals but the most important one is to not stop working on the aforementioned technologies because it is a never-ending process one has to keep up to date with ca
dc.language.iso cat ca
dc.subject.classification Matèries generals UIB::Turisme i hoteleria ca
dc.title La gestió de la reputació online en empreses i destinacions turístiques ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.subject.keywords turisme ca
dc.subject.keywords Web 2.0 ca
dc.subject.keywords TIC ca
dc.subject.keywords reputació online ca
dc.subject.keywords ORM ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics