Aquest treball intenta abordar el tema de la gestió de la marca
en turisme
a
nivell teòri
c
. Al ser una temàtica tan amplia,
alguns conceptes es descriuen
breument i d’altres es veuran amb més profunditat.
Com s’ha pogut observar, els darrers anys, el turisme ha evolucionat moltíssim,
degut als canvis socials i
tecnològics que han condicionat els hà
bits de consum
de les persones. També afecten significativament els conflictes que estan
succeint a orient mitjà i creen inseguretat als viatgers i inestabilitat a les
destinacions turístiques.
Les principals marques t
urístiques, ja siguin, cadenes
hoteleres, tour
-
operadors, aero
-
líneas, etc, inverteixen molts recursos
en la
gestió de la marca
, es molt important
mesurar la percepció dels seus
consumidors
i així poder ajustar
i corregi
r els
objectius per adaptar
-
se a la
demanda, actualment tan
canviant.
També es descriuen els elements més
importants que conformen una marca, com son els elements visuals, els valors
que s’intenten transmetre, la identitat corporativa, etc. i també es veuran
conceptes més
abstractes
co
m
son
las seguretat, confiança, professionalitat,
passió, etc.
A
quests
elements que integren la
marca, i ha moltes teories, estudis, articles,
però per desgràcia es molt difícil poder
-
ho sintetitzar tot en un treball
d’aquestes característiques.
This
project
attempts to address the issue of brand management in tourism at a
theoretical level. Being a subject as broad concepts are briefly described and
others will be further.
As has been observed in recent years, tourism has evolved a lot, due to s
ocial
and technological changes that have affected consumption habits of people.
Also significantly affect the conflicts that are happening in the Middle East and
create insecurity and instability travelers to tourist destinations. The main tourist
areas,
whether, hotel chains, tour operators, aero
-
lines, etc., investing many
resources in brand management is very important to measure the perception of
consumers and be able to adjust and fix targets to adapt Rid demand, so now
changing. It also describes the
most important elements that make a mark, such
as visual elements, the values
that we try to convey corporate identity, etc. and
also be more abstract concepts as are the security, trust, professionalism,
passion, etc.
These elements making up the
mark, and many theories, studies, articles, but
unfortunately it is very difficult to summarize everything in a work of this kind