Pla de màrqueting i viabilitat integral d’un projecte empresarial

Show simple item record

dc.contributor Serra Cantallops, Antoni
dc.contributor.author Siquier Gómez, Margarida
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-02-01T13:23:55Z
dc.date.available 2018-02-01T13:23:55Z
dc.date.issued 2018-02-01
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/4650
dc.description.abstract [cat] Avui en dia, les Balears presenten una situació d’estacionalitat, degut a que els turistes visiten l’arxipèlag amb l’objectiu de gaudir d’un turisme de “sol i platja”. Però, en el cas concret de Mallorca, existeixen gran varietat d’empreses productores de productes típics de la Terra, com ara oli, vi i sobrassada, les quals disposen d’un gran potencial per ser reconegudes a nivell internacional. Degut a l’existència d’aquestes empreses, s’intenta fomentar un altre tipus de turisme, el qual permeti que l’illa sigui visitada durant tot l’any, millorant així la situació econòmica actual de Mallorca. És necessari un canvi per rompre amb la idea que Mallorca és un destí turístic d’estiu, de manera que a través del turisme gastronòmic i de vins es pot aconseguir un increment de les visites a l’illa, millorant així el posicionament en el mercat de les empreses que elaboren els productes de la Terra. A través del pla de màrqueting planejat, es proposa una alternativa a la situació actual, de manera que si s’implanta de manera adequada, pot tenir moltes possibilitats d’èxit. ca
dc.description.abstract [eng] Nowadays, the Balearic Islands present a seasonal situation, because the tourists visit the archipelago in order to enjoy the sun and the beach especially during the summer. But, in the case of Mallorca, there exists a wide variety of companies that produce typical products of the territory such as oil, wine and sobrassada, which provide a great potential to be recognized at an international level. These companies are trying to foster another kind of tourism which will allow the Island to be visited throughout the year, thus improving the current economic situation of Mallorca. It is time to break with the idea that Mallorca is a summer touristic destination. It seems clear that through gastronomic and wine tourism, the island can get an increase of the visits, improving the market position of the companies which produce local goods. Through the marketing plan, an alternative to the current situation is proposed, so that if it is introduced in an appropriate form, it can have a great potential of success. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.subject 33 - Economia ca
dc.title Pla de màrqueting i viabilitat integral d’un projecte empresarial ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Turisme ca
dc.subject.keywords Mallorca ca
dc.subject.keywords Estacionalitat ca
dc.subject.keywords Rutes ca
dc.subject.keywords Vins ca
dc.subject.keywords Gastronomia ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics