La innovació educativa i la seva aplicació a les Ciències Socials a l'etapa d'ESO

Show simple item record

dc.contributor Mascaró Moll, Jaume
dc.contributor.author Seguí Gomila, Marc
dc.date 2018
dc.date.accessioned 2019-07-11T07:02:12Z
dc.date.issued 2018-06-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/149570
dc.description.abstract [cat] Aquest treball analitza i contextualitza el fenomen de la innovació educativa i recupera les aportacions de diversos autors que tracten el tema de les noves metodologies aplicables a l'educació secundària. Aquestes noves metodologies tenen l'objectiu de millorar l'educació que podem oferir als nostrs alumnes. Degut a l'amplitud inassolible de l'objecte d'estudi, aquest treball anirà centrat en el paper de la innovació en relació a l'etapa d'ESO i les possibles aplicacions a les Ciències Socials, de forma que sigui possible acotar el coneixement i el focus del debat. El treball té la pretensió d'abordar els factors que condicionen la innovació, les seves característiques, i el paper actual de les noves metodologies partir de les aportacions teòriques i l'anàlisi de dos casos concrets. A partir de les possibles aplicacions a l'especialitat de geografia i història es buscaran elements extrapolables a l'educació en general. ca
dc.description.abstract [eng] This work analyzes and contextualizes the phenomenon of educational innovation and retrieves the contributions of several authors dealing with the subject of the new methodologies applicable to secondary education. These new methodologies have the objective of improving the education that we can offer our students. Due to the unattainable extent of the object of study, this work will focus on the role of innovation in relation to the ESO stage and the possible applications in the Social Sciences, so that it is possible to limit knowledge and the focus of the debate. The work is intended to address the factors that condition innovation, its characteristics, and the current role of the new methodologies based on the theoretical contributions and the analysis of two specific cases. From the possible applications to the specialty of geography and history will look for elements that can be extrapolated to education in general. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights all rights reserved
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subject 3 - Ciències socials ca
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject.other Innovació ca
dc.subject.other Educació ca
dc.subject.other Metodologies ca
dc.subject.other Aprenentatge ca
dc.subject.other Innovation ca
dc.subject.other Education ca
dc.subject.other Methodology ca
dc.subject.other Learning ca
dc.title La innovació educativa i la seva aplicació a les Ciències Socials a l'etapa d'ESO ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-12-19T10:36:48Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics