Rompent barreres: infants amb paràlisi cerebral a les escoles ordinàries

Show simple item record

dc.contributor Aguilar Mediavilla, Eva María
dc.contributor.author Puig Vidal, Inés
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-19T14:16:41Z
dc.date.available 2018-03-19T14:16:41Z
dc.date.issued 2018-03-19
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145402
dc.description.abstract [cat] Aquest projecte de millora es centre sobretot en el tema de la comunicació d'infants amb paràlisis cerebral. Té com objectiu poder donar pautes als mestres i especialistes per una millor qualitat de vida dels infants amb paràlisi cerebral dins una escola ordinària, a més de ser un model a seguir per dur a terme una escola inclusiva. Parteix de dues escoles com a model de canvi. Cal dir però, que el projecte en el seu conjunt pot ser la base per a la millora d'altres centres cap a la inclusió i na bona comunicació. Per aquest motiu es dona la informació necessària i les pautes a seguir. A més, s'inclou recursos, activitats i un procés d'avaluació que pot ser aplicable en qualsevol centre, atenent les necessitats de cada un d'ells i adaptant el projecte en aquestes. ca
dc.description.abstract [eng] This improving project talks especially about the communication of children who have cerebral palsy. The main objective is to guide primary school teachers and specialist teachers to improve these children's life in a regular state school and to be an exemplary model carried out in an inclusive system at the same time. Two schools have been analysed to create the project. We must take into account that this project may be a base to improve the inclusion and communication of the schools. For this reason, the main information and the performance guideline are given. Resources, activities and a control assessment that can be applied or adapted in any school are included to deal with these children's needs. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAcces
dc.rights all rights reserved
dc.title Rompent barreres: infants amb paràlisi cerebral a les escoles ordinàries ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Paràlisi cerebral ca
dc.subject.keywords Autonomia ca
dc.subject.keywords Comunicació ca
dc.subject.keywords Sistemes de comunicació alternativa ca
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Treball en equip ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record