dc.contributor |
Iglesia Mayol, Begoña de la |
|
dc.contributor.author |
Llull Forteza, Francisca Maria
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T09:09:00Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T09:09:00Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145420 |
|
dc.description.abstract |
[cat] En el present treball es fa un estudi i una anàlisi dels resultats que s’obtenen d’aplicar tècniques de relaxació a les aules d’educació primària. Per fer-ho s’han dut a terme unes entrevistes de caràcter descriptiu a diversos mestres que ho han posat en pràctica, i també s’ha plantejat i aplicat una proposa didàctica sobre la relaxació. El desenvolupament d’aquest treball s’ha fonamentat a partir de la revisió teòrica d’estudis i investigacions sobre el ioga i el mindfulness. Aquests estudis demostren els beneficis que es poden obtenir amb l’aplicació d’aquestes tècniques. Tot això ha permès afirmar que la pràctica rutinària de tècniques de relaxació a l’àmbit educatiu beneficia al clima d’aula, milloren les capacitats d’atenció i de concentració, i disminueix l’estrès i la tensió que els alumnes presenten avui dia. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the actual project a study has been make and also an analysis of the results obtained by applying relaxing techniques in primary school classrooms. To do that, many interviews have been done in a descriptive context to several teachers who have implemented those methods and also it’s been suggested and applied a didactic proposal about relaxation. This project development has been based on the theoretical revision of research and studies about yoga and mindfulness. These studies show the benefits that can be obtained by applying those benefits techniques. All of this has allowed us to confirm that a routine with relaxing techniques in the educational field brings many benefits to the classroom environment, improves attention and concentration, and palliates the stress and the tension that students show nowadays. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAcces |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
La relaxació i els seus beneficis al context de l’educació primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Escola primària |
ca |
dc.subject.keywords |
Innovació pedagògica |
ca |
dc.subject.keywords |
Clima d’aula |
ca |
dc.subject.keywords |
Beneficis educatius |
ca |
dc.subject.keywords |
Validades pel Tesaure de la UNESCO i pel Tesaure de l’Educació UNESCO-OIE |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |