Aproximació a la inclusió educativa des d'un cas pràctic

Show simple item record

dc.contributor Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel
dc.contributor.author Bergas Marqués, Maria del Mar
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-20T12:40:23Z
dc.date.available 2018-03-20T12:40:23Z
dc.date.issued 2018-03-20
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145445
dc.description.abstract [cat] La societat va evolucionant cada vegada més aviat i en conseqüència l'educació també, d'aquesta manera és necessari adaptar-se a les noves necessitats que venen donades per la societat. En els darrers anys ha sorgit una nova corrent que ens diu que no s'han de segregar als infants segons si tenen dificultats o no, que tots podem conviure dins la mateixa aula, estem parlant d'una educació inclusiva, la qual persegueix garantir una educació de qualitat per a tothom. En canvi ens trobam en casos a on un alumne amb dificultats està dins una aula ordinària però fent activitats totalment diferents a la resta dels seus companys, fent així que estigui exclòs. Aquest treball té la intenció d'estudiar a un cas com aquest i fer una aproximació a la inclusió educativa, ja que tots els alumnes tenen dret a una educació inclusiva. Es tracta de fer un estudi de les necessitats i posteriorment fer adaptacions per arribar al punt desitjat. ca
dc.description.abstract [eng] The society is evolving increasingly fast and consequently education do so. This is the main reason why it is necessary to be adapted to the new requirements that are given by society. In the last few years there has emerged a new trend that says that we should not separate children according to whether or not they present difficulties and that we all can coexist in the same classroom. We are talking about inclusive education, which seeks to guarantee a quality education for everyone. Despite this fact we can currently find cases where a student with difficulties is in a regular classroom but doing activities completely different from the rest of his classmates so that the child is excluded. The main purpose of this final project is to study a case like this and make an approach to inclusive education, because all the students have the right to it. It's about doing a study of the needs and then make the necessary adjustments to reach the desired point. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Aproximació a la inclusió educativa des d'un cas pràctic ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Inclusió educativa ca
dc.subject.keywords Adaptació curricular ca
dc.subject.keywords Discapacitat psíquica ca
dc.subject.keywords Anàlisi de cas únic ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics