dc.contributor |
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel |
|
dc.contributor.author |
Bergas Marqués, Maria del Mar
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T12:40:23Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T12:40:23Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145445 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La societat va evolucionant cada vegada més aviat i en conseqüència l'educació també,
d'aquesta manera és necessari adaptar-se a les noves necessitats que venen donades per la
societat. En els darrers anys ha sorgit una nova corrent que ens diu que no s'han de segregar
als infants segons si tenen dificultats o no, que tots podem conviure dins la mateixa aula,
estem parlant d'una educació inclusiva, la qual persegueix garantir una educació de qualitat
per a tothom.
En canvi ens trobam en casos a on un alumne amb dificultats està dins una aula ordinària però
fent activitats totalment diferents a la resta dels seus companys, fent així que estigui exclòs.
Aquest treball té la intenció d'estudiar a un cas com aquest i fer una aproximació a la inclusió
educativa, ja que tots els alumnes tenen dret a una educació inclusiva. Es tracta de fer un
estudi de les necessitats i posteriorment fer adaptacions per arribar al punt desitjat. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] The society is evolving increasingly fast and consequently education do so. This is the main
reason why it is necessary to be adapted to the new requirements that are given by society. In
the last few years there has emerged a new trend that says that we should not separate children
according to whether or not they present difficulties and that we all can coexist in the same
classroom. We are talking about inclusive education, which seeks to guarantee a quality
education for everyone.
Despite this fact we can currently find cases where a student with difficulties is in a regular
classroom but doing activities completely different from the rest of his classmates so that the
child is excluded. The main purpose of this final project is to study a case like this and make
an approach to inclusive education, because all the students have the right to it. It's about
doing a study of the needs and then make the necessary adjustments to reach the desired point. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Aproximació a la inclusió educativa des d'un cas pràctic |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Educació inclusiva |
ca |
dc.subject.keywords |
Inclusió educativa |
ca |
dc.subject.keywords |
Adaptació curricular |
ca |
dc.subject.keywords |
Discapacitat psíquica |
ca |
dc.subject.keywords |
Anàlisi de cas únic |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |