dc.contributor |
Reynés Florit, Arnau |
|
dc.contributor.author |
Díaz Martínez, Irene
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-20T13:19:45Z |
|
dc.date.available |
2018-03-20T13:19:45Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-20 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145451 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball pretén analitzar en quina situació es troba la composició dins l’aula de música a
través d’un petita proposta de creació per infants de primària. Aprofundirem en el concepte de
composició musical així com en tots els elements que la conformen i conceptes que estan
directament relacionats com la creativitat i la improvisació. A més farem un breu repàs pels
moments històrics que han marcat una diferència en el món de la docència musical i
intentarem analitzar com es du a terme aquest procés creatiu. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] This assignment expects to analyze in which situation the composition is inside the music’s
classroom through a humble proposal for primary’s students. We will go into detail not only
in the concept of musical composition but also in each and every component that define it as
well as concepts that are directly related like creativity and improvisation. Furthermore, we
will do a brief review of some of the grand historic moments that have marked a significant
difference in the world of musical teaching and we will try to analyze how this creative
process is accomplished. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
La composició dins l’aula de música a l’educació primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Composició |
ca |
dc.subject.keywords |
Improvisació |
ca |
dc.subject.keywords |
Creativitat |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |