dc.contributor |
Berbel Gómez, Noemy |
|
dc.contributor.author |
Ballester Camacho, Marta
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-22T09:18:34Z |
|
dc.date.available |
2018-03-22T09:18:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-22 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145515 |
|
dc.description.abstract |
[cat] La preocupació per la manca de comunicació dels alumnes amb un Trastorn Específic de Llenguatge ens ha despertat l’interès per intentar millorar la Competència Lingüística a aquests alumnes utilitzant la música com a eina. Per això us presentem aquesta proposta d’activitats per poder dur a terme a l’aula de música amb aquests tipus d’alumnes.
Considerem que la música enriqueix la vida, i per aquest motiu creiem necessaris que els alumnes han de viure envoltats de música en tot moment. Ja que molts d’aquests alumnes tenen greus dificultats per expressar-se i la música els pot ajudar a transmetre les seves emocions, sensacions i fins i tot alliberar-se dels seus sentiments.
Els alumnes s’han d’expressar el millor possible tant gestual com verbalment. Amb la proposta d’activitats plantejades, dirigides als alumnes de primària, combinem la música amb el llenguatge, per aconseguir que l’alumne pugui desenvolupar el seu llenguatge progressivament. Considerem que la música per aquests alumnes provoca efectes positius al produir confiança en ells mateixos. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] Concern about the lack of communication of students with Specific Language Impairment has aroused the interest to try to improve the language skills of these students using music as a tool. So we present this proposal of activities to be carried out in the music classroom with these types of students.
We believe that music enriches life, and for this reason we believe that students should live surrounded by music all the time, since many of these students have serious difficulties to express themselves and music can help them convey their emotions, feelings and even get rid of their feelings.
Students have to express in the best possible way both physically and verbally. The proposed activities plan to combine music with language, in order to get students to develop their language gradually. Music brings positive effects to these students, making them take confidence in themselves. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
La música com a eina per millorar la Competència Lingüística dels alumnes amb Trastorn Específic de Llenguatge |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Música |
ca |
dc.subject.keywords |
Trastorn Específic de Llenguatge (TEL) |
ca |
dc.subject.keywords |
Competència lingüística |
ca |
dc.subject.keywords |
Educació primària |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |