Cap a una escola per a tots i totes. Els suports

Show simple item record

dc.contributor Forteza Forteza, María Dolores
dc.contributor Asensión Rodríguez, María José
dc.contributor.author Galmés Genovart, Aina
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-22T12:16:54Z
dc.date.available 2018-03-22T12:16:54Z
dc.date.issued 2018-03-22
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145531
dc.description.abstract [cat] Els infants amb necessitats específiques de suport educatiu han aconseguit moltes millores en el món de l’educació, des de no ser acceptats als centres ordinaris a la inclusió educativa, això ha estat possible gràcies a l’evolució de les lleis, lligades al desenvolupament de la societat. L’educació inclusiva comporta realitzar el suport a les aules ordinàries per tal d’eliminar les barreres d’aprenentatge i afavorir la participació de tot l’alumnat al seu grup de referència. El suport pot ser de caire tradicional i compensatori o curricular i preventiu, aquest darrer ofereix realitzar el suport dins l’aula ordinària. Per això, amb confiança i coordinació es pot treballar amb dos mestres dins l’aula afavorint l’autonomia dels infants amb necessitats educatives. ca
dc.description.abstract [eng] Children with special educational needs have achieved several improvements regarding the field of education; from not being accepted in ordinary school centers to educational inclusion. This fact has been possible due to the evolution of the laws as well as to the development of the society. Inclusive education makes possible supporting children with special educational needs at regular classrooms in order to eliminate learning frontiers and to favor participation of the whole class without any distinctions. The support can be either traditional and compensatory or curricular and preventive; this last approach offers to carry out support within the regular classroom. Consequently, with confidence and coordination two teachers can work together within the same classroom favoring, this way, the autonomy of children with educational needs. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Cap a una escola per a tots i totes. Els suports ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Educació inclusiva ca
dc.subject.keywords Integració ca
dc.subject.keywords Model terapèutic i compensatori ca
dc.subject.keywords Model curricular i preventiu ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record