L’aprenentatge de l’anglès a partir d’històries

Show simple item record

dc.contributor Rallo Fabra, Lucrecia
dc.contributor.author Matas Álvarez, Amalia
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-23T07:50:07Z
dc.date.available 2018-03-23T07:50:07Z
dc.date.issued 2018-03-23
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145544
dc.description.abstract [cat] Aquest treball es centra a presentar els contes com a recurs a l’ensenyament de l’anglès a l’Educació Primària. Es cerca facilitar l’aprenentatge de la llengua estrangera a través de les històries. Es presenten les característiques dels contes que fan que es faciliti l’aprenentatge i finalment es proposa una aplicació pràctica. ca
dc.description.abstract [eng] The goal of this dissertation focuses on the use of the tales as a resource for teaching English in Primary Education. It wants to make the learning of the foreign language easier through using stories. This paper presents the characteristics of the tales which facilitate the learning and finally it presents a practical application. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title L’aprenentatge de l’anglès a partir d’històries ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Anglès ca
dc.subject.keywords Educació primària ca
dc.subject.keywords Contes ca
dc.subject.keywords Històries ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics