dc.contributor |
Binimelis Sebastian, Jaume |
|
dc.contributor.author |
Seguí Amengual, Catalina
|
|
dc.date |
2015 |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-26T09:24:40Z |
|
dc.date.available |
2018-03-26T09:24:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-03-26 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/145574 |
|
dc.description.abstract |
[cat] les aules dels centres d’Educació Primària, l’assignatura de Ciències Socials sempre ha estat a un “segon pla”. La didàctica que s’aplica alhora de transmetre els continguts geogràfics als nostres alumnes és pobre i, a vegades, no arriba a ser un aprenentatge significatiu per ells. Aquest treball vol conèixer quins són els coneixements que tenen als infants, fent una investigació sobre els mapes mentals dels mateixos i avaluant sí posseeixen els coneixements mínims de Geografia que han tenir a sisè de Primària.
Els resultats que hem obtinguts durant la investigació ens indiquen que els alumnes de sisè no posseeixen els coneixements necessaris interioritzats per poder passar a Secundària. També, hem observat que no hi ha cap variable que determini aquests resultats, encara que la formació i professió dels pares, els mitjans de comunicació i el gènere poden influir com a factors dels resultats obtinguts al treball dels mapes mentals de Geografia, els quals són el punt important de la investigació. |
ca |
dc.description.abstract |
[eng] In the classrooms of primary schools, the subject of Social Sciences has always been a "background". Teaching applied simultaneously transmit geographic content to our students is poor and sometimes does not become significant learning for them. This paper wants to know what knowledge they have children, doing research on mind mapping and assessing if they have the same basic knowledge of geography have had in sixth grade.
The results we obtained during the investigation indicate that sixth graders do not possess the necessary knowledge to pass Secondary internalized. We have also observed that there is no variable that determines the results, although training and profession of parents, media and gender as factors can influence the results of the work of Geography mental maps, which are the important point of the investigation. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.title |
Treball d’investigació sobre els mapes mentals a Geografia a l’Educació Primària |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.subject.keywords |
Geografia |
ca |
dc.subject.keywords |
Mapa mental |
ca |
dc.subject.keywords |
Coneixements |
ca |
dc.subject.udc |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |