Enfocament alternatiu de l’E.F. a través del joc cooperatiu: coneixement de l’autopercepció de l’alumnat i promoció de valors en igualtat, solidaritat i no exclusió

Show simple item record

dc.contributor Borràs Rotger, Pere Antoni
dc.contributor.author Servera Nebot, Miquel Àngel
dc.date 2015
dc.date.accessioned 2018-03-26T10:21:37Z
dc.date.available 2018-03-26T10:21:37Z
dc.date.issued 2018-03-26
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/145576
dc.description.abstract [cat] La finalitat del treball és mostrar un enfocament d’educació física basat en el joc cooperatiu. Es tracta d’un estudi amb diferents parts: Primer, a través d’una investigació i recerca sobre aquest tipus de joc, diferents metodologies i sobre diferents intents de canviar l’educació física. Després, per tal de conèixer la percepció i concepció d’educació física que té l’alumnat d’un context concret, s’analitzaran els resultats d’un qüestionari d’auto-percepció. Finalment, tenint en compte les característiques dels grups, del context i els avantatges que pot generar l’enfocament, s’estableixen unes metes i objectius concrets per tal d’obtenir beneficis, a través de la presentació d’una proposta d’intervenció. ca
dc.description.abstract [eng] The purpose of the essay focusses on showing physical education based on cooperative game. It is a study with different parts: First, through an investigation and research about this type of game, different methodologies and different attempts to change physical education. Then, in order to know the perception and concept of physical education that the students in a particular context have, I’m going to analyze the results with a questionnaire of self-perception. Finally, taking into account the features of the group, the context and the advantages that can generate the approach, some goals and targets are set to obtain profit through presenting a proposal for intervention. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.title Enfocament alternatiu de l’E.F. a través del joc cooperatiu: coneixement de l’autopercepció de l’alumnat i promoció de valors en igualtat, solidaritat i no exclusió ca
dc.type info:eu-repo/semantics/bachelorThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.keywords Joc cooperatiu ca
dc.subject.keywords Enfocament alternatiu ca
dc.subject.keywords Auto-Percepció ca
dc.subject.keywords Intervenció ca
dc.subject.udc 373 - Ensenyament primari i secundari ca


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record