Els espais a un programa per infants i famílies vulnerables. Dialogant amb els professionals.

Show simple item record

dc.contributor Ferrer Ribot, María Jerónima
dc.contributor.author Albertí Servera, Maria del Carme
dc.date 2017
dc.date.accessioned 2018-06-05T12:09:16Z
dc.date.available 2018-06-05T12:09:16Z
dc.date.issued 2018-06-05
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146683
dc.description.abstract [cat] Quan es parla d’educació es parla d’aprenentatges, de currículum, de proves però mai o quasi mai s’esmenten els espais que formen part del món educatiu; aules, edificis, centres relacionats amb la primera infància, etc. Aleshores, queda al marge la importància dels espais en la primera infància i la importància del disseny d’aquests. Tot i que, hi ha alguns autors que confirmen que els espais actuen com un tercer professional davant els infants i, com aquests, poden ajudar a satisfer les necessitats i demandes dels infants. Per tant, amb el treball present es vol donar visibilitat a la importància dels espais en la primera infància a través del disseny dels espais de l’associació Xarxa d’Iniciatives d’Atenció a la Infància i Famílies (XIAIF) i de la seva visió sobre aquest tema sent les responsables d’aquest associació professionals de la primera infància que esmenten que és important la imatge d’infant que cada persona té i que alhora, es reflecteix en els espais. A més, els espais que elles presenten han evolucionat durant els anys marcats per la capacitat de flexibilitat, la formació constant en el tema i, sobretot, per la sensibilitat vers aquest. ca
dc.description.abstract [eng] When one speaks about education one speaks about learnings, about curriculum, of tests but or almost there are never mentioned the spaces that form a part of the educational world ever; classrooms, buildings, centers related to the first infancy, etc. Then, the importance of the spaces stays to the margin in the first infancy and the importance of the design of these. Though, there are some authors who confirm that the spaces act as the third professional before the children and, as these, they can help to satisfy the needs and demands of the children. Therefore, on the present work visibility wants to be met to the importance of the spaces in the first infancy across the design of the spaces of the association Network of Initiatives of Attention to the Infancy and Families (XIAIF) and of his vision on this topic being the persons in charge of this one association professional of the first infancy that they mention that there is important the child's image that every person has and that simultaneously, is reflected in the spaces. In addition, the spaces that they present have evolved during the years marked by the capacity with flexibility, the constant formation in the topic and, especially, for the sensibility towards this one. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 372 - Ensenyament preescolar i elemental ca
dc.subject.other Estètica ca
dc.subject.other Espais ca
dc.subject.other Qualitat ca
dc.subject.other Infància ca
dc.subject.other Família ca
dc.title Els espais a un programa per infants i famílies vulnerables. Dialogant amb els professionals. ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-30T12:04:56Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record