Cercles Restauratius, un recurs per a millorar la convivència a secundària

Show simple item record

dc.contributor Antich Bauzá, María
dc.contributor.author Carmona Genovart, Aida
dc.date 2016
dc.date.accessioned 2018-06-11T07:25:48Z
dc.date.issued 2018-06-11
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11201/146826
dc.description.abstract [cat] Cercles Restauratius, un recurs per a millorar la convivència a secundària, pretén proporcionar eines per tal d’aproximar el concepte de Justícia Restaurativa al món educatiu. El treball es centra en els cercles restauratius, un tipus de pràctica, que pot ser tant preventiva com resolutiva de conflictes i permet enfortir els vincles afectius entre els participants i incrementar o crear un clima de confiança. A través de la formació, l’observació i fent un anàlisi i una valoració de la pràctica a primària, el document fa una proposta de treball a secundària. Aquesta proposta pretén formar a tota la comunitat educativa en la matèria, per arribar a permetre a la víctima expressar què sent i com es sent al seu agressor, i fer així que els agressors puguin veure les conseqüències dels seus actes per tal de poder resoldre la situació de conflicte i no tornar a cometre aquests actes. ca
dc.description.abstract [eng] Restorative circles intend to be a resource to improve coexistence in secondary education as well as a tool to introduce the concept of Restorative Justice into schools. This dissertation focuses on restorative circles, which can be either preventive or restorative and help to strengthen affective links between participants and create an atmosphere of trust. This dissertation aims to be a valid proposal for secondary schools based on education, observation and analysis in primary schools. The main idea of this proposal is training all the members of a school community in order to enable the victims to express their feelings and their reactions to the aggressors, thus the aggressors can see the consequences of their acts, the conflict can be solved and these acts never repeated again. ca
dc.format application/pdf
dc.language.iso cat ca
dc.publisher Universitat de les Illes Balears
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights all rights reserved
dc.subject 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure ca
dc.subject 371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament ca
dc.subject 373 - Ensenyament primari i secundari ca
dc.subject.other Justícia restaurativa ca
dc.subject.other Pràctica restaurativa ca
dc.subject.other Cercle restauratiu ca
dc.subject.other Comunitat educativa ca
dc.subject.other Orientador/a escolar ca
dc.title Cercles Restauratius, un recurs per a millorar la convivència a secundària ca
dc.type info:eu-repo/semantics/masterThesis ca
dc.type info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.date.updated 2018-05-15T06:24:33Z
dc.date.embargoEndDate info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01
dc.embargo 2050-01-01
dc.rights.accessRights info:eu-repo/semantics/embargoedAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics