[cat] Atès que el mòdul de formació en centres de treball (FCT) és considerat una de
les parts més importants de la formació professional, tant pel que fa al caire
formatiu com per la seva iniciació en el món laboral, és va qüestionar la
implicació i/o motivació dels agents que més contacte tenen amb aquest mòdul
FCT (l'alumnat, la persona que tutoritza en el centre de treball i el tutor/a del
centre educatiu, entre d'altres).
En primer lloc es va analitzar la informació disponible referent a la formació en
centres de treball com són la normativa a nivell autonòmic i altres estudis relacionats.
També és va analitzar la normativa d'altres comunitats autònomes per
poder veure diferents maneres de treballar i recavar informació, per a finalment
extreure'n unes conclusions de tot el conjunt. D'aquesta manera es podria saber
les pautes que es segueixen per dur a terme la FCT. Seguidament, mitjan-
çant una sèrie d'entrevistes personals i llançant qüestionaris per internet, és va
poder veure d'una manera més amplia que la implicació d'alguns tutors/es no
era del tot el que s'espera d'aquests/es. Això donà pas a un anàlisi de manera
crítica i reflexiva per saber com podria millorar la implicació de les persones
responsables de la tutorització en els centres de treball i la dels tutors/es del
centre educatiu. Tot això, sense deixar de banda la implicació de l'alumnat.