dc.contributor |
Ramón Guasch, Lidia |
|
dc.contributor.author |
Franch Sàlvia, Gemma
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-14T07:27:30Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/146991 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball es basa en coneixements, actituds, aptituds, valors i accions.
Específicament, a partir de l’experiència teòrica al Màster de Formació del
Professorat (UIB) i de la pràctica a l’IES Xarc de Santa Eulària (Eivissa): faig
una revisió del marc legal sobre convivència i funcions tutorials; justifico alguns
conceptes i experiències educatives/metodològiques amb les quals baso la
proposta d’intervenció; presento una petita investigació de cas únic elaborada
durant el període de pràctiques; i, finalment, faig una proposta d’intervenció
mitjançant les reunions d’orientació tutorial (d’ara endavant, ROT), dissenyada
amb l’objectiu de desenvolupar competències afavoridores, amoroses i
respectuoses. En altres paraules: dissenyo una intervenció indirecta amb
adolescents i la comunitat educativa, basada en la salut docent per esdevenir
referent de convivències col·laboratives i innovadores. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.title |
Acompanyament a tutors i tutores mitjançant les ROT: una oportunitat d'intervenció indirecta amb adolescents, per a la transformació de la comunitat educativa |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:05:01Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|