dc.description.abstract |
[cat] La nova assignatura Iniciació a l’Activitat Emprenedora i Empresarial sorgida
arrel de la introducció de la LOMQUE pretén dotar als alumnes de 3r i 4t
d’Educació Secundària Obligatòria de competència emprenedora, intel·ligència
emocional i autonomia i iniciativa personal.
La Intel·ligència emocional és un element essencial pel desenvolupament de
les persones i, sobretot, pels emprenedors. Un bon control de les emocions
ajuda a convertir experiències passades en oportunitats, cosa que ajudarà als
alumnes emprenedors a crear empreses exitoses.
Per tal de contribuir al potencial emprenedor dels alumnes, al seu talent i
lideratge, a la seva satisfacció, felicitat i èxit empresarial, propòs aplicar la
Intel·ligència Emocional a l’assignatura d’Iniciació a l’Activitat Emprenedora i
Empresarial, i és que, avui en dia, en un món tan competitiu com en el que
vivim, necessitam dotar als alumnes d’habilitats diferents per obtenir resultats
diferents, perquè els futurs treballadors hauran de disposar de coneixements
teòrics, però també, d’habilitats i actituds.
La proposta d’aquest treball final de màster consisteix, per una banda, en fer
una primera valoració del perfil d’intel·ligència emocional de l’alumnat i, per
altra, fer una aplicació i avaluació de diferents activitats en funció de cada perfil
que pugui servir de guia als docents per ajudar a aconseguir emprenedors
emocionalment intel·ligents. |
ca |