dc.contributor |
Cirer Amer, Maria Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Vicens Mora, Victòria
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-15T11:10:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-15 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147075 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El treball de fi de màster que es presenta a continuació se centra en el foment
de la lectura i la millora de l’hàbit lector a través de tres elements: una
programació general per a Educació Secundària Obligatòria, una proposta
específica per a tercer d’aquesta etapa educativa i una proposta per a Batxillerat.
Elements que comparteixen el club de lectura com a mètode per treballar les
lectures literàries. El marc teòric del present treball justifica la tasca realitzada
per oferir un model dinàmic, engrescador i eficient per fer dels alumnes lectors
actius que visquin des de l’experiència el procés de lectura i puguin interpretar
les obres des de la perspectiva que desitgin. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject |
82 - Literatura |
ca |
dc.subject.other |
Hàbit lector |
ca |
dc.subject.other |
Didàctica de la literatura |
ca |
dc.subject.other |
Club de lectura |
ca |
dc.subject.other |
Biblioteca |
ca |
dc.title |
El club de lectura com a mètode per treballar l’hàbit lector i l’avaluació de les lectures literàries a l’aula |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:15Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|