dc.contributor |
Frisuelos Jimenez, Maria |
|
dc.contributor.author |
Manresa Oliver, Llúcia
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T08:07:34Z |
|
dc.date.available |
2018-06-18T08:07:34Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147097 |
|
dc.description.abstract |
[cat] Aquest treball neix de la voluntat de valorar la glosa com a marca de la nostra
identitat cultural i reivindicar la importància de mantenir la cultura viva. Així, es
pretén introduir la cançó improvisada i el joc lingüístic en el món educatiu, no només
com a contingut conceptual en l’ensenyament de secundària, sinó també com a
mètode d’ensenyament; en aquest cas, de lèxic. Aquestes dues metodologies
-cançó improvisada i joc lingüístic- possibiliten el desenvolupament de les tres
competències clau segons la LOMQUE: saber, saber fer i saber ser. A partir d’un
marc teòric entorn a la cançó improvisada i a l’oralitat a les aules, s’ha realitzat una
proposta didàctica per a l’ensenyament de lèxic a partir de les gloses dirigida a un
grup de 3ESO de l’IES Llucmajor -amb totes les parts que una proposta didàctica
comporta. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
8 - Lingüística i literatura |
ca |
dc.subject.other |
Cançó improvisada |
ca |
dc.subject.other |
Joc lingüístic |
ca |
dc.subject.other |
Identitat cultural |
ca |
dc.subject.other |
Tècniques d’improvisació |
ca |
dc.subject.other |
Competència oral |
ca |
dc.title |
Les gloses: Proposta didàctica per a l’ensenyament de lèxic |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:26Z |
|