dc.contributor |
Tomás Bergas, Damián |
|
dc.contributor.author |
March Vilanova, Llorenç
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T10:05:17Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147111 |
|
dc.description.abstract |
[cat] A través de l’observació i de qüestionaris s’ha determinat que els alumnes de
l’IES Sant Marçal, centre on vaig realitzar les pràctiques docents, tenen una
falta d’organització i planificació a l'hora de realitzar projectes tecnològics. Per
tal de solucionar aquest problema es proposa potenciar i implementar les noves
tecnologies als projectes tecnològics de secundària.
Per aquest motiu, s’ha realitzat una recerca d’una aplicació gratuïta per a
gestionar de projectes col·laboratius educatius. S’ha cercat una eina TIC que
fos apte per tots els cursos d’educació secundària, és a dir, una eina amb
suficients opcions per a gestionar un projecte però alhora amb un funcionament
senzill i molt intuïtiu.
Amb tot això, s'ha elegit l'aplicació Trello, una eina col·laborativa que permet
als membres d'un equip treballar de manera fluida, flexible i eficient.
D'entre totes les possibilitats s'ha escollit Trello, una aplicació web i mòbil
dissenyada per a millorar l'organització, la planificació i la col·laboració en
equip. Hem considerat que aquesta eina és la més adaptable a un context
educatiu pel fet de tenir un funcionament sorprenentment simple, però
poderosament visual.
La proposta didàctica consisteix en crear un tauler Trello genèric que serveixi
per a qualsevol projecte tecnològic. A més, també s’explica amb quina
metodologia s’ha d’emprar l’aplicació per tal de realitzar un correcte ús
educatiu.
Per una banda, l’ús d’aquesta aplicació implica una millor organització i
planificació per part de l’alumnat. Per altra banda, ajuda al professorat a
realitzar un seguiment més precís de tots els projectes tecnològics que duu a
terme. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
004 - Informàtica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject |
62 - Enginyeria. Tecnologia |
ca |
dc.subject.other |
TIC |
ca |
dc.subject.other |
Projectes |
ca |
dc.subject.other |
Aprenentatge col·laboratiu |
ca |
dc.subject.other |
Trello |
ca |
dc.title |
Ús de les noves tecnologies per gestionar projectes tecnològics |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:40Z |
|
dc.date.embargoEndDate |
info:eu-repo/date/embargoEnd/2050-01-01 |
|
dc.embargo |
2050-01-01 |
|
dc.rights.accessRights |
info:eu-repo/semantics/embargoedAccess |
|