dc.contributor |
Rodríguez Rodríguez, Rosa Isabel |
|
dc.contributor.author |
Garrido Canals, Cristina
|
|
dc.date |
2017 |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-18T12:31:26Z |
|
dc.date.available |
2018-06-18T12:31:26Z |
|
dc.date.issued |
2018-06-18 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11201/147130 |
|
dc.description.abstract |
[cat] El rendiment acadèmic es veu influenciat per molts factors que intervenen
de formes molts diverses. En aquest cas s’avalua com la intel·ligència, la
motivació i la problemàtica social influeixen en el rendiment acadèmic en la
mostra d’alumnes d’un centre determinat. Els resultats donen suport a la hipòtesi
de que la problemàtica social és el factor més influent en el rendiment acadèmic,
però descarta la hipòtesi de que tots ells factors són significatius, ja que en el
nostre cas la intel·ligència no és significativa en cap dels casos per predir el
rendiment acadèmic dels alumnes de la mostra seleccionada. Finalment es
dissenya una intervenció adaptada als resultats i les necessitats del centre. |
ca |
dc.format |
application/pdf |
|
dc.language.iso |
cat |
ca |
dc.publisher |
Universitat de les Illes Balears |
|
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
|
dc.rights |
all rights reserved |
|
dc.subject |
17 - Ètica. Filosofia pràctica |
ca |
dc.subject |
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
ca |
dc.subject |
373 - Ensenyament primari i secundari |
ca |
dc.subject.other |
Rendiment acadèmic |
ca |
dc.subject.other |
Intel·ligència |
ca |
dc.subject.other |
Motivació |
ca |
dc.subject.other |
Problemàtica social |
ca |
dc.subject.other |
Variables |
ca |
dc.title |
La variació del rendiment acadèmic dels alumnes a causa de la intel·ligència, la motivació i la problemàtica social. |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/masterThesis |
ca |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
dc.date.updated |
2018-05-22T09:06:50Z |
|